Mapa BallySpring v1.2.0.0

Mapa BallySpring v1.2.0.0

Witamy w BallySpring!
Fikcyjna mapa Irlandii z siedzibą w zachodniej Irlandii ze 172 polami, głównie użytkami zielonymi i kilkoma polami uprawnymi. Do wyboru jest 10 gospodarstw rolnych.
Wysoce konfigurowalna mapa ze wszystkimi budynkami, ścianami, żywopłotami, płotami i bałaganem na podwórku itp. Można je usunąć.

Uwaga: Po uruchomieniu w trybach Farm Manager lub Start from Scratch nie posiadasz żadnej ziemi, więc nie będziesz mógł wchodzić w interakcje z żadnymi obiektami itp., dopóki nie kupisz trochę ziemi.

Wszystkie bramy na mapie są domyślnie otwarte. Ma to na celu umożliwienie dostępu do pól itp. w celu realizacji kontraktów. Możesz otwierać/zamykać tylko bramy, które znajdują się na terenie, którego jesteś właścicielem. Jest to kompromis więc bramy można sprzedać.
Otwarte pastwiska dla zwierząt na mapie mają znacznik rozmieszczenia, który pokazuje rozmiar podczas umieszczania. Po umieszczeniu ten znacznik należy ręcznie wyłączyć, podchodząc do znaku i klikając lewym przyciskiem myszy.

Cechy:
Niestandardowe zwierzęta: byki, cielęta, kozy, kaczki i inne
Kozy dają ci kozie mleko. Aby zbierać mleko kozie z pastwiska, w sklepie dostępne są niestandardowe wersje cystern płynnych Lizard MKS 8 i MKS 32 w grze
Niestandardowe rasy bydła: Hereford, Jersey, Charolaise i Simmental oraz gra podstawowa Holstein, Swiss, Angus i Limousin
Kąt na wielu terenach
Obsługiwany mod Maize Plus
Obsługiwany mod Animal Grazing
Obsługiwany mod Enhanced Animal System
Obsługiwany mod systemu błotnego
Ruch niestandardowy. Zainstalowano pakiet ruchu dla ruchu lewostronnego AlienJim.
Irlandzkie tablice rejestracyjne
Sezonowy plan wzrostu Disturbed Simulations z usuniętymi winogronami, oliwkami, bawełną i trzciną cukrową
Ponownie zainstalowano
Niestandardowe dźwięki
Niestandardowi NPC
Artykuły kolekcjonerskie
Sieć drogowa zbudowana w Blenderze
Wszystkie żywopłoty mają kolizje. Kolizje można wyłączyć, naciskając O na stole warsztatowym w sklepie
Zdejmowane żywopłoty, ściany, ogrodzenia itp. (Naciśnij O na obiekcie do usunięcia)
Produkcje i punkty sprzedaży
Precyzyjne rolnictwo gotowe z realistyczną mapą gleby
Większość rzeczy działa dopiero po zakupie ziemi. Zwierzęta, silosy itp.

Ze względu na ilość wstępnie umieszczonych hodowli zwierząt na mapie, mod „Możliwe więcej hodowli zwierząt (64)” jest
niezbędne do zapewnienia funkcjonalności wszystkich gospodarstw i umożliwienia zakładania dodatkowych gospodarstw.

Szczęśliwego rolnictwa! Jeśli znajdziesz jakieś błędy w mapie, zgłoś je na serwerze Discord Eire Agri.
Aby być na bieżąco z mapą i przyszłymi projektami, dołącz do serwera Eire Agri Discord.

Kredyty: Odwołaj się do tagów Contributors. Jeśli jest ktoś, o kim zapomnieliśmy wspomnieć, przepraszamy.

Lista zmian:
V1.2.0.0 (Wymagany nowy zapis)
Pierwsza wersja ModHub
Zachowano nazwę zip, aby usunąć plik _pc
Przeniesiono napisy z opisu do sekcji autorów
Zdebrandowano wiele tekstur na prośbę GIANTS
Zmieniono nazwę obrazu ikony
Zaktualizowany obraz podglądu
Zaktualizowany obraz poglądowy (inaczej PDA)
Przeniesiono storeItems z modDesc.xml do storeItems.xml
Koryta na paszę na otwartych pastwiskach można było ukryć, naciskając na nie O
Usunięto Renault Master z mobilnego domu, ponieważ ma zbyt wiele polis
Zmieniono ikonę Tommy'ego Shluga NPC
Uporządkowano fillTypes xml
Uporządkowane FruitTypes xml
Usunięto winogrono i oliwkę z kalendarza wzrostu
Poprawiono pływający domek między polem 117 a 124
Poprawiono zardzewiałą bramę na farmie Dark Blue (wchodzenie do szopy)
Dodano tag autoopen="false" do kodu "AnimatedObjet" dla żywopłotów, ogrodzeń i ścian, aby zapobiec ich automatycznemu ukrywaniu/ujednolicaniu, gdy mod "AnimatedObject Extend" jest aktywny
Poprawiono lekko pływający most wjeżdżający na otwarte pastwisko na farmie początkowej
Mody, które można umieścić, wymagały modyfikacji mapy zamiast wbudowanych w mapę na prośbę GIANTÓW
Umożliwiono przełączanie kolizji żywopłotu (Spust przy stole warsztatowym w sklepie)
Usunięto zduplikowane sosny
Dostosowano wyzwalacze na wielu płotach, aby zapobiec ich kolidowaniu z żywopłotami / ścianami pod nimi

Uwaga: Kontynuacja istniejącego zapisu przy użyciu wersji 1.2.0.0 jest możliwa, ale konieczne będzie zaktualizowanie odniesień do nazw plików w zapisie gry. Wszędzie tam, gdzie jest obecnie mowa o „FS22_ballySpring_pc”, należy zaktualizować do „FS22_ballySpring”.

V1.1.0.3 (Nowe wymagania dotyczące zapisu wyszczególnione poniżej)
Poprawiono unoszące się stosy kłód w tartaku (wymagany nowy zapis)
Zwiększony rozmiar wyzwalacza beli we wszystkich punktach sprzedaży, aby ułatwić sprzedaż bel (Nowy zapis NIE jest wymagany)
Zmieniono szerokość splajnów dla pieszych, aby ułatwić przechodzenie pieszych przez budynki itp. Nadal będzie się to zdarzać, ale rzadziej (nowy zapis NIE jest wymagany)
Zmieniono warstwy informacji o modach błotnych. Zmniejszono dotkliwość błota (wymagany nowy zapis)
Poprawiono literówkę w Animals xml, aby skorzystać z nowej funkcji dodanej do modu Chissel's Enhanced Animal System Niestandardowe zwierzęta nie są teraz zastępowane przez mod EAS (Nowy zapis NIE jest wymagany)
Zmodyfikowane obszary liści na pastwisku owiec na żółtej farmie i pastwisku dla krów na ciemnoniebieskiej farmie, aby wykorzystać całe pole do wypasu (wymagany nowy zapis)
Dodano krowy szwajcarskie i dodatkową odmianę brązowo-białą dla holsztynów. Krowy holsztyńskie i szwajcarskie używają teraz modelu w pełni dorosłej krowy z gry podstawowej zamiast tego samego modelu co jałówki. (Nowy zapis NIE jest wymagany)

V1.1.0.2 (Nowy zapis NIE jest wymagany)
Zmieniono sterowanie ukrywaniem żywopłotów, płotów, ścian itp. z lewego przycisku myszy na klawisz O, aby nie kolidowało z bramami
Zrestrukturyzowano strukturę folderów i usunięto skrypt BaseDirectoryFix.lua, aby uniknąć nadpisywania niektórych plików xml przez inne modyfikacje
To powodowało, że gnojowica wydawała się przezroczysta po aktywowaniu modów, które ładowały własne xml fillTypes.
Umożliwiono kolekcjonowanie wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich, niektóre z nich kolidowały z wyzwalaczami usuwalnych obiektów
Poprawiono błędy modułu cieniującego z narzędzia testowego w ramach przygotowań do przesłania do modhuba

V1.1.0.1 (Nowe wymagania dotyczące zapisu wyszczególnione poniżej)
Poprawiono literówkę w placeables xml ładowanie OakTreeHouse.xml (Wymagany nowy zapis)
Naprawiono problem z brakiem możliwości nakarmienia psa na głównej farmie (wymagany nowy zapis)
Zaktualizowano plik TerrainShader.xml, aby był zgodny z wersją gry 1.9.1 (Nowy zapis NIE jest wymagany)
Zaktualizowano punkty sprzedaży w garażu, sklepie, ziemniakach i pubach, aby akceptować bele (nowy zapis NIE jest wymagany)
Dodano otwarte pastwisko dla świń w sklepie (Nowy zapis NIE jest wymagany)
Dodano znacznik rozmiaru do otwartego pastwiska dla kurczaków (Nowy zapis NIE jest wymagany)
Poprawiono wysokość siatki nawigacyjnej na dużym otwartym pastwisku dla owiec (powodowało, że zwierzęta unosiły się w powietrzu) (Nowy zapis NIE jest wymagany)

V1.1.0.0 (Wymagany nowy zapis)
Naprawiono problem z igloo cieląt, który powodował, że zagrody dla zwierząt nie pojawiały się w menu
Dodano obsługę moda Animal Grazing na otwartych pastwiskach
Dodano nowe rasy bydła do wyboru (Podziękowania dla Bronkema & Chissel za pozwolenie)
Naprawione doły na kiszonkę
Naprawiono problem z końmi, których nie można było ujeżdżać
Tryb Start from Scratch zaczyna się teraz bez pojazdów
Zbiornik na gnojowicę na głównej farmie nie jest już usuwany po wybraniu trybu Farm Manager lub Start from Scratch
Pracownik AI wykrywa teraz wszystkie pola
Zmodyfikowane pojazdy misji, aby lepiej pasowały do mapy
Naprawiono wiele pływających obiektów
Ulepszone splajny ruchu i zachowanie ruchu
Zmniejszono rozmiar kolizji w ruchu drogowym
Wygładzanie terenu
Przekształcono wszystkie bramy na mapie w przedmioty do umieszczania, aby można je było teraz sprzedawać
Przekształcono budynki na każdym dziedzińcu w przedmioty do umieszczania, aby można je było teraz sprzedawać
Przekształcono wszystkie żywopłoty, ściany i ogrodzenia w animowane obiekty, dzięki czemu można je teraz usunąć
Dodano więcej pól uprawnych, aby podzielić niewykorzystaną przestrzeń na mapie na rozbudowę
Zaktualizowano mapę gleby, aby podać niektóre obszary, które nie mają mulistej gliny
Dodano opcje tablic rejestracyjnych Fantasy
Dodano elementy kolekcjonerskie
Dodano obsługę moda systemu błotnego
Naprawiono błąd powodujący awarię gry, gdy niektóre drzewa zostały ścięte
Ogólne ulepszenia i optymalizacje

Autor:
Irish_Conor, GlengarBoy - Eire Agri Modding


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!