Krajeńskie Pola v1.1.0.0

Krajeńskie Pola v1.1.0.0

Nie możesz się zdecydować, czy chcesz grać na małych, czy dużych maszynach? Standardowe mapy są dla Ciebie za małe? A może szukasz mapy rozwojowej, na której możesz rozwalić Bizona i skończyć z 3 Lexionami?
Przedstawiam Wam moją mapę Krajeńskie Pola 4x. Mapa została stworzona na podstawie rzeczywistego terenu 3 miast położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

Mapa posiada:
– 176 pól
– 25 łąk
– 1 Duży las podzielony na kilka mniejszych krain
– Pola od 0,18Ha do 52,37Ha
– 4 farmy Małe (Startowe) / Średnie / Duże 2x
– baza danych SKR
– Zróżnicowany teren
– Wieloterenowy
– Zagęszczenie ścierniska
– 4 zakupy
– Prawie cały standardowy łańcuch produkcyjny
– Pasywny dochód
– Zwiększona oszczędność np. przy zbieraniu kamieni
– Artykuły kolekcjonerskie
– Możliwość gry w piłkę nożną na boiskach lub Orliku
– Niestandardowy ruch drogowy z pieszymi
– Lokalne tablice rejestracyjne dla gracza i AI
– Automatyczne oświetlenie nocne / Ręczne na jednym z gospodarstw
– Niestandardowe tekstury
– Niestandardowe oświetlenie
– Niestandardowy dźwięk
– Kilka ciekawostek
– Obiekty pojawiające się w zależności od pory roku
– Idealny dla posła

Dziennik zmian
1.1.0.0
– Naprawiono błąd, przez który w niektórych przypadkach mapa nie pojawiała się w grze
– Naprawiono problem z teksturą pozostającą po sprzedaży budynków na farmie nr. 1
– Naprawiono problem polegający na tym, że tylna brama na farmie nr. 3 nie można było otworzyć
– Naprawiono błąd polegający na tym, że podczas otwierania furtki i bramy na farmie nr. 3, pokrywały się
– Naprawiono niedziałający zakup drewna
– Naprawiono brakujące tekstury na niektórych obiektach
– Naprawiono kolizje w pobliżu orła
– Naprawiono błędy związane z okluderami
– Naprawiono problem polegający na tym, że kurz nie pojawiał się podczas jazdy po drogach gruntowych i poboczach
– Naprawiono brak znikania niektórych obiektów jesienią i zimą
– Naprawiono problem braku rośliny na polu startowym (nr 36)
– Naprawiono błąd, przez który niektóre przedmioty kolekcjonerskie znajdowały się w powietrzu
– Naprawiono błąd magazynu, w którym powierzchnia sprzedaży była zbyt duża
– Lewitujące bele na stosie słomy zostały napełnione
– Naprawiono nierówności terenu w kilku miejscach
– Naprawiono gniazda boikanów
– Odgłosy szczekania psów zostały zmniejszone o połowę
– Dźwięk dzwonów kościelnych został wyciszony i zmniejszony w odległości
– Zmniejszono czas działania dzwonów kościelnych z 10 minut do 1 minuty
– Dodano sygnatury skrótów w PDA farm i baz danych (G1,G2,G3,G4,B)
– Dodano tłumaczenie zakupów na język angielski i niemiecki
– Dodano polskie imiona i nazwiska właścicieli pól
– Dodano ziemię, na której można produkować drewno
– Dodano pasywny dochód do ziemi z produkcją drewna
– Dodano większe różnice w wysokości upraw
– Trawa została dodana w niektórych miejscach, gdzie jej nie było
– Dodano mróz do wypełnienia mapy
– Dodano możliwość sprzedaży budynków, rekwizytów, ogrodzeń i bram na farmach
– Dodano ruch AI od skrzyżowania we Włociborzu do kościoła
– Skorygowane fazy wzrostu
– Usunięto kikuty z mapy w celu poprawy optymalizacji
– Usunięto kolizje obiektów sezonowych, aby poprawić wydajność
– Usunięto kolizje z roślinami wodnymi, aby poprawić wydajność
– Usunięto kilka niepotrzebnych plików
– Usunięto trawę występującą w niektórych budynkach
– Około 1000 drzew zostało usuniętych z mapy
– Drzewa rosnące na polu zostały usunięte
– Usunięto niewidzialne obiekty, które miały tylko kolizje
– Usunięto pranie z linek, które wyglądały źle
– Usunięto plik desktop.ini z folderu tekstur
– Usunięto widoczność pola ID 255
– Naprawiono niektóre kolizje
– Naprawiono błędy nazw plików
– Naprawiono jedno pole statyczne, które było zawarte w farmie statycznej
– Naprawiono błąd oświetlenia
– Naprawiono lokalizacje prawie wszystkich identyfikatorów pól
– Zwiększony ruch
– Zmieniono ruch pieszych na ulicy, aby nie blokowali ruchu AI na drodze
– Zmieniono położenie niektórych obiektów
– Zmieniono zasady funkcjonowania obiektów sezonowych w celu zwiększenia efektywności
– Zmieniono domyślną gęstość upraw i trawy, aby poprawić wydajność
– Zmieniono kolor pól w PDA
– Zmieniono typ kolizji niektórych obiektów z dynamicznego na statyczny
– Zmieniono lokalizację początkową
– Ikona mapy i obraz ładowania zostały zmienione
– W niektórych miejscach zmniejszono odległość DecoBush i LOD, aby poprawić wydajność
– Cena za hektar została zmniejszona z 64810 do 60000

Miłej gry!

Autor:
CUKS0N


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!