Konwersja jednostek v0.0.0.3 BETA

Konwersja jednostek v0.0.0.3 BETA

Ten mod rozszerza możliwości konwersji jednostek FS22. Nie zmienia żadnych wewnętrznych wartości, a jedynie sposób ich wyświetlania w grze.
Jest to wersja BETA, którą zdecydowałem się wydać wcześnie, kiedy pracuję nad kilkoma projektami pobocznymi. Obecnie HUD pojazdu i menu cenowe powinny działać. Nie ma menu w grze, wszystko jest konfigurowane przez system xml. Biorąc to pod uwagę, zarówno zestaw imperialny, jak i metryczny został wstępnie skonfigurowany wewnętrznie.
Aby zmienić zestaw imperialny i metryczny, po prostu przejdź do waniliowego menu gry i wybierz „Mile” dla jednostek imperialnych lub „Kilometry” dla jednostek metrycznych.
Mod ma dwa skróty klawiszowe. Jedna przełącza między jednostkami objętości i wagi, a druga między jednostkami każdego typu.

Domyślne skróty klawiszowe są następujące (można je zmienić):
Ctrl w prawo + Shift w prawo + ? = Przełącz objętość/wagę
Shift + ? = Wybierz jednostkę
Jednostki można „dodawać” z dowolnego modu lub modSettings, ale istniejące jednostki można „dodawać” tylko z mapy, tego modu, modu addon lub z folderu modSettings. Folder modSettings jest używany TYLKO dla pojedynczego gracza. Został zaprojektowany w ten sposób, aby wszystkie informacje o jednostkach były takie same dla wszystkich w trybie wieloosobowym.

Przykłady konfiguracji można znaleźć w folderze sdk, a także w modDesc.xml tego moda.
Unit Convert został zaprojektowany tak, aby nie wymagał konfiguracji dla większości ludzi, jednocześnie umożliwiając bardziej zaawansowane opcje dla tych, którzy tego chcą.

Aktualizacja v0.0.0.3:
Wydałem tę wersję trochę za wcześnie, ponieważ pracuję nad ekranem produkcyjnym i polami informacyjnymi. Powód jest taki, że pojawiła się aktualizacja gry i wprowadziłem sporo wewnętrznych zmian w sposobie, w jaki wszystko działa. Jeśli któryś z was napotka jakieś problemy, gdy kończę kolejną wersję.

Nowość w tej wersji:
– Menu cen nie jest już ograniczone do określonego zestawu jednostek.
– Dodano jednostki uncji płynu, uncji i stu.
– Dodano grupy SolidProduct i LiquidProduct fillType.
– Dodano obsługę modów Addon.

Testowałem podstawy (single i multiplayer), ale testowanie wszystkich możliwości zajęłoby wieczność. Dlatego ważne jest, aby zgłaszać problemy, gdy się pojawią, abym mógł je rozwiązać.

Autor:
ThundR


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!