Wschodnia Karolina Północna USA v1.2.0.1

Wschodnia Karolina Północna USA v1.2.0.1

To jest mapa wschodniej Karoliny Północnej w USA.

Dziennik zmian 1.2.0.1:
UWAGA: Ta aktualizacja NIE wymaga nowego zapisu stanu gry.

Naprawiono brakujący opis funkcji dla silosu zasobnika kompostu.
Naprawiono problem polegający na tym, że drzwi do ogrodzenia dla kurczaków obracały się nieprawidłowo po otwarciu/zamknięciu.
Dodano karmę dla świń jako produkt uboczny do dodatkowych produkcji.
Produkcje nie produkują już pojemników na karmę dla świń, karma dla świń jest teraz wydawana z silosów w produkcjach, które wytwarzają ją luzem.
Dodano obsługę beli dla DLC Göweil Pack.
Różne ulepszenia wizualne.
Dostosowano jasność otoczenia w świetle dziennym.

Mapa powstała na podstawie rzeczywistych zdjęć satelitarnych terenu.
Pola, drzewa i domy są jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych, ale oczywiście dodałem produkcje i punkty sprzedaży w grze, które tak naprawdę nie istnieją w grze.
Mapa wzrostu została zaktualizowana pod kątem pogody w regionie.
Większość dostępnych obszarów produkcyjnych została dodana do mapy.
Dostępny jest szeroki wybór sprzętu startowego na początek.
Obszary produkcyjne zostały zmodyfikowane, aby pomieścić więcej palet w spawnerach, a palety produkcyjne mają większą pojemność.
Istnieje 47 różnych pól, wszystkie z misjami polowymi (2 koszenie trawy) od najmniejszego pola o powierzchni 0,188 hektara (0,465 akra) do największego z 15,092 hektara (37,29 akra).
Ceny gruntów zostały obliczone na podstawie średniego kosztu gruntów w rzeczywistej powierzchni.
Wszystkie działki można kupić oddzielnie. Grunty, na których znajdują się domy, są droższe niż grunty niezabudowane, tak jak byłoby to w rzeczywistości.
Wszystkie domy na mapie można sprzedać, aby zrobić miejsce na większe pola, jeśli sobie tego życzysz.
Główny obszar gospodarstwa posiada wieloowocowy silos do przechowywania o pojemności 1 000 000 litrów i pomieści wszystko w kategorii „luzem”.
Winogrona zostały dodane do kategorii „luzem”, więc można je przewozić w dowolnej przyczepie w grze lub zmodyfikowanej przyczepie, która przewozi przedmioty z kategorii „luzem”.
Obszar warsztatu znajduje się również na głównej farmie i jest własnością gracza. (tylko nowy tryb farmera)
Dodano możliwość rozdrabniania kłód na zrębki w tartaku jako dodatkową produkcję.
Obejmuje obszary dla krów, owiec, świń i kurczaków, które należy kupić, aby z nich korzystać.
W obszarach dla krów, owiec i świń dodano wyzwalacze bel do karmienia. W obszarach dla krów i świń dodano również wyzwalacze beli dla słomy. Po prostu zostaw bele w wyzwalaczach, a zostaną one automatycznie opróżnione w razie potrzeby.
Zdolność hodowli wynosi: 250 krów, 350 świń, 500 owiec i 500 kurczaków.
Wszystkie obszary navmesh dla zwierząt zostały przerobione, a ich pastwiska są wykonane na zamówienie.
Dodano wapień, piasek, żwir i beton jako dodatkowe typy wypełnienia.
Wapień można załadować z magazynu w zakładzie produkcji betonu i zmielić na wapno.
Pojemniki z wapnem będą produkowane lub wapno może być przechowywane luzem w zakładzie produkcji betonu w silosie do produkcji palet betonowych.
Aby wapno było przechowywane w silosie i nie produkowało pojemników, należy zmienić wyjście w menu produkcji z „Przechowywanie” na „Dystrybucja” (domyślne ustawienie to Dystrybucja), aby pojemniki na wapno nie były produkowane.
Zakład Produkcji Betonu będzie również mielył Kamienie na Piasek.
Żwir może być również wykonany z kamieni z piaskiem jako produktem ubocznym.
Będziesz potrzebował wapna, żwiru i piasku do produkcji betonowych palet, które można sprzedać w sklepach rolniczych.
Dodano Mączkę kukurydzianą i Pękaną Kukurydzę jako dodatkowe produkty, które można wytwarzać w Młynie Zbożowym z Kukurydzy.
Zostaną wyprodukowane pojemniki z prażoną kukurydzą lub prażona kukurydza może być przechowywana luzem w młynie zbożowym w silosie.
Aby pęknięta kukurydza była przechowywana w silosie i nie produkowała pojemników, produkcja musi zostać zmieniona w menu produkcji z „Przechowywanie” na „Dystrybucja”, aby pojemniki na pękniętą kukurydzę nie były produkowane.
Mąkę kukurydzianą można sprzedać w pizzerii i supermarkecie.
Palety i pojemniki na popękaną kukurydzę można kupić w sklepie na karmę dla kurczaków lub popękaną kukurydzę można wyprodukować w młynie zbożowym.
Pęknięta kukurydza może być również sprzedawana w sklepach rolniczych i u handlarza zwierzętami.
Palety oleju kukurydzianego i palety oleju sojowego zostały dodane do olejarni jako dodatkowe produkcje.
Olej kukurydziany i olej sojowy są wytwarzane z kukurydzy i soi z karmą dla świń jako produktem ubocznym.
Olejarnia będzie produkować pojemniki na karmę dla świń, gdy będzie gotowa, a karmę dla świń można sprzedać u handlarza zwierzętami lub wykorzystać do karmienia świń.
Dodano słoneczniki, owies i prażoną kukurydzę do karmy dla kurczaków.
Kurczaki wymagają prażonej kukurydzy, która stanowi 60% ich zapotrzebowania na paszę. Pszenica, jęczmień, sorgo lub owies stanowią 20% ich zapotrzebowania na paszę, a słoneczniki stanowią 20% ich zapotrzebowania na paszę. (łącznie 100% produktywności)
Kurczęta muszą mieć co najmniej jeden rodzaj paszy we wszystkich 3 kategoriach, aby były produktywne.
Dodano pokosy słomy do rzepaku i soi.
Wszystkie krzaki są wymowne. Kiedy krzaki są skoszone, w ich miejsce „posadzona” zostaje nowa trawa łąkowa.
Zwiększono pojemność beli.
Niestandardowe wzorowane tablice rejestracyjne dla tego obszaru.
Do Kruszarki gruzu dodano punkt produkcji wapna, aby wytwarzać wapno z kamieni.
Mapa jest gotowa do rolnictwa precyzyjnego.
Wapno, nasiona, nawóz stały i paszę mineralną luzem można kupić w silosie na głównym gospodarstwie i w sklepach rolniczych.
W razie potrzeby gnojowicę można również kupić w sklepach rolniczych.
Na terenie gospodarstwa znajduje się zbiornik na gnojowicę/fermentat. Pojemność wynosi 4 000 000 litrów.
Dodano o wiele więcej tekstur podłoża do malowania w grze podczas kształtowania krajobrazu.
Dodano więcej tekstur liści do malowania w grze podczas kształtowania krajobrazu.
Do znalezienia jest 100 przedmiotów kolekcjonerskich rozsianych po całej mapie. W biurze dealera znajduje się gablota, na której możesz zobaczyć swoje postępy.
Wodny samolot rozciąga się na cały obszar mapy.
Wyzwalacz napełniania wodą obejmuje również cały obszar mapy, możesz kopać w dowolnym miejscu na mapie, aby utworzyć staw lub element wodny i mieć aktywny wyzwalacz napełniania wodą w dowolnym miejscu.

Dziennik zmian 1.1.0.0:
UWAGA: Ta aktualizacja będzie wymagać nowego zapisu stanu gry. (Gracze na PC mają jednak opcje i mogą nie potrzebować nowego zapisu.)

Kwestie:
Naprawiono problem z awarią i brakiem zapisu na Playstation.
Naprawiono problem z przedmiotami kolekcjonerskimi, które były nieosiągalne.
Naprawiono błąd uniemożliwiający sprzedaż przyczep w parku przyczep.
Naprawiono niedziałającą osłonę na początkowej przyczepie.
Naprawiono problem powolnych i „szarpanych” ruchów krów, gdy znajdują się one w oborze.

Wzbogacenie:
Dodano dodatkowe konfiguracje do początkowej przyczepy.
Dodano dodatkowy spust słomy i otwieraną bramę w oborze.
Dodano możliwość malowania tekstur pól uprawnych, zaoranych i trawiastych w narzędziu kształtowania krajobrazu w zakładce „malowanie”.

Dziennik zmian 1.1.0.1:
UWAGA: Aby główne zmiany odniosły skutek, takie jak zmiany poziomu gruntu, latające drzewa, zmiany lokalizacji, które można umieścić, itp., wymagany będzie nowy zapis stanu gry.
Potrzeby nowego zapisu stanu gry można uniknąć, korzystając z narzędzia do kształtowania krajobrazu, aby obniżyć lub podnieść poziom gruntu oraz sprzedać i/lub wymienić elementy do umieszczania.

Kwestie:
Naprawiono znaki i skrzynki pocztowe, które same się przewracały.
Naprawiono różne latające drzewa. (Patrz uwaga powyżej)
Naprawiono różne pływające obiekty. (Patrz uwaga powyżej)
Naprawiono przedmioty kolekcjonerskie, do których nie można było dotrzeć.
Naprawiono problemy z migotaniem i znikaniem odległych obiektów na mapie w bunkrach na kiszonkę BGA.
Naprawiono problem polegający na tym, że przyczepa początkowa nie pokazywała efektów gnojowicy, gdy była skonfigurowana jako rozrzutnik gnojowicy.
Naprawiono błąd powodujący odradzanie się krowiego bunkra z odchodami wewnątrz stodoły. (Patrz uwaga powyżej)
Dodano przypisania przycisków kontrolerów gamepada do regulacji podłogi dzielącej, łącznika na gęsiej szyi i zaczepu na przyczepie początkowej.

Zmiany:
Do zwiastuna startowego dodano obsługę moda FS22_UniversalAutoload.
Utwardzono łamliwe złącza skrzynek pocztowych i znaków, teraz nie pękają tak łatwo. (będziesz wiedział, że teraz w coś trafiłeś! lol)
Dodano więcej przepisów do produkcji.
Teraz możesz wybrać standardową prędkość lub zlecić produkcje przyspieszenie produkcji, ale za wyższą cenę.

Dziennik zmian 1.2.0.0:
UWAGA: Ta aktualizacja NIE będzie wymagać nowego zapisu stanu gry.

Naprawiono problem polegający na tym, że mieszalniki paszy nie przyjmowały popękanej kukurydzy do produkcji TMR.
Dodano nową, dużą oborę dla krów, którą można umieścić z robotem do karmienia, który akceptuje pękniętą kukurydzę jako dodatkowy rodzaj paszy.
UWAGA Obora dla krów z gry podstawowej z robotem karmiącym nie akceptuje pękniętej kukurydzy jako rodzaju paszy. Ta obora dla krów będzie musiała zostać wymieniona na nową dołączoną do zestawu, aby działała.
Zaktualizowano oświetlenie otoczenia za pomocą Relight V1300 firmy Suchsneak.
Naprawiono brakujący błąd flagi procesora dla palet oleju słonecznikowego.
Przeorganizowano harmonogram karmienia kurczaków, aby uwzględnić Scratch Grains jako „pokarm energetyczny”.
Dodano dodatkową produkcję „Scratch Grains Mixer”, którą można znaleźć w zakładce „produkcje”.
Scratch Grains można również kupić w koszu w sklepie.
Nadmiar Scratch Grains można również sprzedać w sklepach na farmie.
Dodano Lucernę i Koniczynę jako dodatkowe rodzaje upraw.
Ziarna soi produkują teraz słomę sojową podczas zbierania.
Dodano siano z lucerny, siana z lucerny, koniczyny i koniczyny do paszy dla owiec i krów.
Dodano słomę sojową do mieszalników paszy dla krów i jako ściółkę oprócz słomy.
Siano z lucerny, siano z koniczyny i słoma sojowa mogą być również sprzedawane w sklepach rolniczych.
Dodano kompost jako dodatkowy typ wypełnienia produkcyjnego i można go rozrzucać za pomocą rozrzutników obornika w celu nawożenia pól.
Dodano nowy silos bunkrowy, który można umieścić, aby „fermentować” wiele różnych nadwyżek plonów w kompost.
Kompost można również sprzedawać w sklepach rolniczych.
Dodano kwadratowe bele Hesstona do mapy. Teraz prasa Hesston może prasować wszystkie rodzaje pokosów, w tym siano z lucerny i siano z koniczyny.
Stworzono możliwość sadzenia „trawy łąkowej” jako dodatkowego rodzaju upraw.
Dodano topolę globalnie do sadzarek, dzięki czemu można ją teraz sadzić za pomocą dowolnej sadzarki używanej na tej mapie.
Zaktualizowano przyczepę początkową, aby miała automatyczne ładowanie beli i obsługę moda FS22_UniversalAutoload.

Autor:
Macktrucker921


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!