WindyLoads v0.0.4.1
WindyLoads v0.0.4.1
Dla wszystkich miłośników bardziej realistycznego stylu gry. Niektóre ładunki zostaną zdmuchnięte przez silne wiatry podczas transportu w otwartych przyczepach lub innych pojazdach.
Wersja 0.0.4.1
Poprawka błędu funkcji dodawania specjalizacji w RegisterSpecialization.lua (linia 80)
Siła tego efektu zależy od rodzaju ładunku oraz stopnia napełnienia danego pojazdu. W pełni wypełniona przyczepa będzie miała znacznie większy wpływ na mod niż tylko częściowo wypełniona. Duże prędkości mają nieproporcjonalny wpływ na siłę odmuchu. Zamknięcie pokrywy przyczepy pozwala uniknąć efektu gubienia ładunku. Jeśli więc pojazd nie ma osłony, warto zastanowić się, co przewieźć.
Pakiet zawiera plik .xsd opisujący dozwolone parametry konfiguracyjne pliku modDesc.xml.
Wyjaśnienie parametrów konfiguracyjnych:
– tryb debugowania: gdy jest aktywny, wyświetlany jest interfejs w grze, który ujawnia niektóre wewnętrzne wartości obliczeniowe podczas obsługi pojazdu, na który ma wpływ mod. Co więcej, niektóre krytyczne zdarzenia podczas przetwarzania modów są zapisywane w pliku dziennika gry. W zależności od mapy, rodzajów wypełnienia i pojazdów może to być dużo! Tylko dla ludzi, którzy chcą wiedzieć dokładnie, co się dzieje. Proszę nie obwiniaj mnie za złe rzeczy dziejące się w trybie debugowania 😉
– ConsiderWindSpeed: gdy jest aktywna, bieżąca prędkość wiatru w grze jest brana pod uwagę przy obliczaniu siły nadmuchu. Jazda pod wiatr zdmuchuje więcej ładunku niż poruszanie się z nim, nadciągającym od tyłu.
– minBlowSpeed: Jest to prędkość w km/h (niekoniecznie wartość pokazana w grze), powyżej której zaczyna obowiązywać obliczenie obciążenia dmuchającego. Poniżej tej prędkości żaden ładunek nie zostanie zdmuchnięty.
– blowFactorGlobal: Jest to globalny współczynnik skalowania (wartość zmiennoprzecinkowa) dla siły efektu zdmuchnięcia ładunków. Standardową wartością jest 1 (jeden), co odpowiada 100 %. Wartość zero (lub mniej) skutecznie dezaktywuje mod. Wartości powyżej 1 zwiększają siłę efektu dmuchania.
– fillTypeConfiguration: Tutaj elementy typu fillTypeConfiguration mogą być dodawane w celu zmiany zachowania moda dotyczącego niektórych typów wypełnienia w grze. Standardowo odpowiednie typy wypełnienia dla tego moda są określane przez predefiniowane kategorie typów wypełnienia z poziomu gry. Ta konfiguracja umożliwia włączanie i wyłączanie typów wypełnień według wyboru użytkownika. Wartość „fillTypeBlowFactor” określa siłę efektu podmuchu powodowanego przez wiatr dla tego typu wypełnienia. Zachowaj ostrożność przy dostrajaniu tej wartości! Możesz także zmienić wartości „fillTypeBlowFactor” dla predefiniowanych typów wypełnienia, dodając je ponownie z inną wartością. Zapoznaj się z podanymi przykładami, aby zobaczyć, jak poradzić sobie z tą konfiguracją.
– vehicleTypeConfigurations: Tutaj można dodać elementy typu vehicleTypeConfiguration, aby wykluczyć niektóre pojazdy z efektów tego modu. Musisz użyć DOKŁADNIE pełnej nazwy pojazdu (Vehicle.getFullName()), która jest używana w grze, aby umożliwić identyfikację pojazdu na potrzeby tej konfiguracji. Zapoznaj się z podanymi przykładami, aby zobaczyć, jak poradzić sobie z tą konfiguracją.
Ważna uwaga: to wciąż praca w toku! Jestem wdzięczny za wszelkie uwagi dotyczące błędów, błędów lub sugestii ulepszeń.
Autor:Script: Sushifresser Idee / Konzept: Bikercelle, Sushifresser Tester: aelxr, Bikercelle