Uniwersalny Autoload v0.4.9.2







Uniwersalny Autoload v0.4.9.2
Ta funkcja automatycznie aktualizuje domyślne zwiastuny gry podstawowej i stosuje zmiany do wszystkich nowych lub istniejących zwiastunów na farmie. Zapoznaj się z dołączonym plikiem read-me, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące dostosowywania własnych zwiastunów modów lub palet. Ciesz się bezproblemową integracją i rozszerzoną funkcjonalnością. Oficjalny Github: https://github.com/loki79uk/FS25_UniversalAutoload
wersja 0.4.9.2
Jak poprzednio, ale poprzednia poprawka dotyczyła tylko obiektów do umieszczenia załadowanych z zapisanej gry
Teraz dotyczy nowych elementów umieszczalnych za pośrednictwem PlaceableLoadingData.onPlacableLoaded
Przeszukaj wszystkie obiekty typu placeable w poszukiwaniu węzłów i3d, których nazwa zawiera słowo „trigger” i dlatego powinna być wyzwalaczem, a nie obiektem
Usuń wszystkie flagi kolizji obiektów, których UAL używa do wykrywania kolizji (GRACZ, POJAZD, OBIEKT_STATYCZNY, OBIEKT_DYNAMICZNY, DRZEWO)
wersja 0.4.9.0
Obiekty nie są dodawane jako „załadowane”, gdy przecinają się jednocześnie z wyzwalaczami podnoszenia i ładowania
Dodano jako „załadowany” podczas przechodzenia z obu do załadowanego wyzwalacza
Dodano jako „dostępne” podczas przechodzenia z obu do wyzwalacza odbioru
Dodano kilka powiązanych elementów debugowania wizualnego
wersja 0.4.8.9
W wersji 0.4.8.8 zgrupowano zbyt wiele flag stanowych, co oznaczało, że późniejsze stwierdzenie logiczne nigdy nie mogło być prawdziwe
Również: Zmieniono cenę za ładowanie na INT – wszelkie istniejące liczby zmiennoprzecinkowe zostaną skrócone do int (zaokrąglone w dół)
v0.4.8.8 – DODANO WYŚWIETLACZ DEBUGOWANIA AKTYWNEGO POJAZDU I NOWE USTAWIENIA GLOBALNE
Zaktualizuj README i modDesc
Zmień kolejność elementów w menu globalnym
Dodaj aktywny wyświetlacz debugowania pojazdu – wyświetlany, gdy tryb debugowania jest aktywny
Wykrywanie graczy na piechotę – przypisania klawiszy nie są jeszcze aktywne
Dodaj globalne ustawienie loadingSpeed – opóźnienie w ms między ładowaniem każdego obiektu
Dodano globalne ustawienie lowRefreshMode — włącz, jeśli występują opóźnienia w systemach lub serwerach o niższej wydajności
Dodano tłumaczenia BR – dostarczone przez Myiamoto86
wersja 0.4.8.7
Dodano 10% marży na wykrywanie palet
Zakładam, że był to po prostu błąd zaokrąglenia, może nawet gorszy, gdy palety nie są prawidłowo wyśrodkowane względem węzła głównego.
wersja 0.4.8.5
Dodano globalną opcję minLogLength (ustawia minimalną długość dzienników, które będą ładowane automatycznie)
Dodano minLogLength do menu ustawień globalnych
Teraz wyświetlane są istniejące wartości (minLogLength i objectSpacing)
Ładuje wartości niestandardowe z ustawień mod XML i zaokrągla do najbliższej wartości w menu
Zastosuj poprawkę błędu 1.9 tylko do wersji gry 1.9.0.1 (spodziewając się, że GIANTS to naprawi)
v0.4.8.4 – Miejmy nadzieję, że to OSTATECZNA NAPRAWA błędu palety MP
Wygląda na to, że problem dotyczył wyłącznie palet, a nie bel ani kłód
dodawaj obiekty tylko wtedy, gdy gra jest w trybie wieloosobowym
dodawaj obiekty tylko jeśli są „pojazdami” (np. paletami)
naprawiaj obiekty tylko wtedy, gdy się nie poruszają
przejrzysta tabela na wypadek, gdyby dodano coś, co nie powinno się tam znaleźć lub co zostanie później sprzedane
Uwaga : wygląda na to, że GIANTS może wywoływać link() dla palet na kliencie, ponieważ poprawka obejmuje łączenie obiektu z węzłem głównym mapy (czyszczenie istniejących linków) na kliencie. Wywołanie tego samego kodu tylko na serwerze nie zmienia zachowania.
Również:
Usunięto pole debugowania po wykryciu nowych obiektów
v0.4.7.1 DODANO POCIĄG
Dodano wagony kolejowe z podstawowej wersji gry z map UE i USA
Zaktualizowane pliki językowe z różnych żądań ściągnięcia
wersja 0.4.7.0
Zastosuj korektę prędkości do pozycji wyzwalacza
Nowa strategia naprawy #108 (i prawdopodobnie wielu innych)
Powinno pomóc w przypadku błędów, w których wykryta liczba załadowanych palet jest nieprawidłowa
RÓWNIEŻ: Dodano nowe funkcje dla AD (patrz błąd nr 211)
Również:
Domyślna konfiguracja KRONE obejmuje teraz ładowanie tylne i boczne
Możliwe ulepszenie logiki ładowania w przypadku problemów takich jak #288 i #290
UWAGI DOTYCZĄCE TRYBU ŁADOWANIA PALET:
Tryb zbierania palet działa tylko wtedy, gdy urządzenie nie jest w ruchu (jak wcześniej w przypadku załadunku palet)
Do włączenia trybu beli i trybu palety służy ta sama kombinacja klawiszy (SHIFT-CRTL-R)
Który tryb zostanie aktywowany (BALE lub PALETA), zostanie wykryty jako pierwszy
UWAGI:
Jak zwykle przy większych wersjach, istnieje zwiększone prawdopodobieństwo nowych błędów. Cofnąłem niektóre zmiany, które wprowadziłem, aby zrekompensować brak wykrywania kolizji (overlapBox), więc całkiem prawdopodobne, że przegapiłem pewne zmiany i chociaż mam kilka scenariuszy testowych w różnych zapisanych grach, które wszystkie przeszły, nie mogę przetestować każdej możliwości osobiście.
Jeśli zresetujesz obszar w sklepie (Shift-Ctrl-Middle Click), domyślna strefa powinna być teraz podniesiona, dopóki nie koliduje z bazą. Będę pracował nad wykorzystaniem tego rodzaju sztuczek, aby lepiej radzić sobie z domyślnym algorytmem wykrywania (szczególnie dla przyczep do transportu kłód) w przyszłych wersjach.
STRESZCZENIE:
Tryb dla jednego gracza działa prawidłowo w przypadku BALE, PALET i BIG-BAGÓW
Tryb wieloosobowy ładuje się bez zawieszania, ALE przeprowadziłem tylko podstawowe testy. UŻYWAJ NA WŁASNE RYZYKO
Każdy nowy pojazd zostanie automatycznie załadowany po zakupie w sklepie (patrz poniżej)
Każdy prawidłowy pojazd w zapisie gry załaduje ustawienia, jeśli są dostępne
NOWE FUNKCJE:
Domyślnie obsługiwane są wszystkie palety, big-bagi i bele
Automatyczne wykrywanie stref załadunku przyczepy (w warsztacie)
Interfejs użytkownika umożliwiający dostosowanie rozmiaru strefy ładowania w sklepie przed zakupem
Nie są wymagane żadne zewnętrzne pliki konfiguracyjne!!
ABY SKONFIGUROWAĆ STREFY ŁADOWANIA:
Aby aktywować edycję, kliknij środkowym przyciskiem myszy w sklepie
Kliknij prawym przyciskiem myszy i przeciągnij, aby przesunąć poszczególne ściany
ALT-prawy przycisk myszy i przeciągnij, aby przesunąć przeciwległe ściany (użyj tego do szerokości)
SHIFT-prawy przycisk myszy i przeciąganie, aby przesunąć całą strefę
Aby uzyskać precyzyjną kontrolę, naciśnij klawisz CTRL z dowolnym z powyższych przycisków
SHIFT-CTRL, środkowy przycisk myszy, aby automatycznie obliczyć strefę od podstaw (jeśli coś pomylisz)
Konfigurację można edytować w ustawieniach moda XML (jeśli wiesz, co robisz)
PLANOWANE FUNKCJE:
Menu ustawień globalnych (w sklepie)
Przed zakupem ustaw opcje pojazdu w sklepie
Rekonfiguruj pojazdy w warsztacie
Tryb zbierania bel
Przyczepy do przewozu drewna (można je skonfigurować, ale jeszcze niczego nie ładuj)
Synchronizacja ustawień dla wielu graczy
Pokaż wyświetlacz debugowania w trybie wieloosobowym
Niestandardowe powiązania klawiszy
ZNANE PROBLEMY:
Istniejące zwiastuny w zapisanej grze nie zostaną automatycznie wczytane (do czasu ponownego uruchomienia z prawidłowymi ustawieniami)
Edycja/dostosowywanie pojazdu w warsztacie nie ma wpływu na rzeczywisty pojazd
Pozycje obiektów aktualizują się powoli w trybie wieloosobowym
Wykrywanie obiektów w trybie wieloosobowym jest słabe (przydaje się ich przesuwanie)
Brak zapisywania konfiguracji pojazdu podczas zapisywania gier wieloosobowych
PRZECZYTAJ TO NAJPIERW
Wygląda na to, że istnieje sporo zamieszania wokół sposobu zapisywania i wczytywania ustawień:
Jeśli masz już pojazd w zapisie gry przed dodaniem UAL, musisz kupić inną kopię tego samego pojazdu, aby utworzyć ustawienie, a następnie ponownie uruchomić zapisaną grę, której chcesz użyć. Możesz kupić go w dowolnym zapisie gry, sam fakt zakupu utworzy globalną domyślną wartość dla tego pojazdu.
W tej chwili plik konfiguracyjny jest aktualizowany/zapisywany (w ustawieniach modów), gdy KUPUJESZ pojazd lub gdy wprowadzasz zmiany do pojazdu w warsztacie (np. po prostu zmieniasz tablicę rejestracyjną). Jest to tymczasowe obejście problemu, dopóki nie dodam odpowiedniego przycisku do „zastosowania” nowych ustawień.
W grach wieloosobowych wszyscy klienci mogą edytować pojazdy, gdy je kupią, ale konfiguracja jest zapisywana TYLKO NA SERWERZE. Tak więc domyślne ustawienia serwera zostaną ustawione przez ostatniego gracza, który je zmienił. Ustawienia pojazdu Invividual powinny być zachowane przez resztę gry, aż do ponownego uruchomienia serwera, po czym domyślne ustawienia zostaną zastosowane do wszystkich. Muszę zaprojektować lepszy system z uprawnieniami i odpowiednim menu GUI.
Jeśli masz problem z pojazdem, który w ogóle nie ładuje palet, jest kilka rzeczy, które należy sprawdzić
Jeśli nie widzisz strefy ładowania z wyświetlaczem debugowania (shift-ctrl-F12), to najprawdopodobniej wpis dla tego pojazdu jest uszkodzony w pliku ustawień moda. Spróbuj całkowicie usunąć plik lub poszukaj pojazdu, z którym masz problem i usuń wpis dla niego.
Istnieje problem z zapisywaniem konfiguracji, gdy ścieżka instalacji gry zawiera szerokie znaki (unicode/non-ascii), np. znaki rosyjskie lub chińskie. Gdy tak się stanie, pojawi się problem z woluminem ładowania, który w ogóle się nie pojawi. Nie do końca rozumiem przyczynę, ale znajdę rozwiązanie.
Możliwe jest również, że po prostu nie masz wybranej/aktywnej przyczepy w grze. Naciśnij „G”, aby przełączyć wybrany osprzęt z traktora/ciężarówki.
loki79uk