Rodzaje wypełnień TP v1.0
Rodzaje wypełnień TP v1.0
To pierwsze pliki, które wypuszczam dla FS22. Uwaga, to nie jest mod, to pliki dla moderów tworzących mapy z nowymi typami wypełnienia dla górnictwa i budownictwa. Jeśli nie tworzysz map, te pliki nie są dla Ciebie interesujące.
Instrukcje znajdują się w pliku .rar. Plik zawiera tekstury i pliki xml do umieszczenia na mapie.
Dla graczy:
Jeśli to pobierzesz i uważasz, że to mod, usuń.
Dla modderów:
1- umieść folder fillPlanesTP na swojej mapie
2- otwórz plik map.xml i dodaj to:
<fillTypes filename="maps/mapUS/fillPlanesTP/maps_fillTypes.xml" />
<densityMapHeightTypes filename="maps/mapUS/fillPlanesTP/maps_densityMapHeightTypes.xml" />
Pamiętaj, że musisz wskazać właściwą ścieżkę do folderu fillPlanesTP. W moim przypadku jest to „maps/mapUS/”, musisz zwrócić uwagę na ścieżkę, którą masz.
Jeśli zrobisz to dobrze, masz już nowe typy wypełnienia na swojej mapie.
3- dodaj typy wypełnień jako stos na swojej mapie. Otwórz swoją mapę w Giants Editor w wersji 9.0.1 lub nowszej i zapoznaj się z plikiem fruitTPcode.xml, który udostępniam z kanałami dla TerenDetailHeigh (jeśli nie wiesz, co to za samouczki).
Jeśli masz wątpliwości, wejdź na mój kanał discordowy, staram się Ci pomóc.
Nonnus