RealLife Numbers V1.0.0.3

RealLife Numbers V1.0.0.3

Wersja 1.0.0.3
Dodano skrypt do skalowania rozmiarów kamieni polnych: RealNumbersStoneScaling.lua
Dodano dailyUpKeep do kupowania przedmiotów w: RealNumbersStoreOrices.lua

Wersja 1.0.0.2
Dodano skrypt RealNumbersTreeLogPrices.lua do dostosowania cen kłód drewna.

Wersja 1.0.0.1
Naprawiono problem z zakupem wielu bel, bigbagów i palet bigbag.

Ten mod ma dwa główne cele:
Aby zdefiniować środowisko gry naśladujące prawdziwe rolnictwo.
Aby umożliwić graczom indywidualizację gry za pomocą prostego edytora.

Dodano skrypt RealNumbersTreeLogPrices.lua, aby dostosować ceny 19 rodzajów drewna w grze.
Użytkownik moda może dostosować cenę frezowanego drewna do pożądanych poziomów cenowych. Mod następnie oblicza cenę sprzedaży dzienników. Do pliku dziennika drukowana jest tabela.
Aby dostosować opłatę za pomocnika, użyj modu AIcost autorstwa HappyLooser.

Naprawiono skalowanie cen przy zakupie wielu bel, worków typu bigbag i palet typu bigbag.
Potraktuj to jako wersję beta. Testowanie było bardzo rzadkie.
Graj na poziomie ekonomicznym TRUDNO!!

Ten mod jest bardzo przeskalowany w porównaniu do oryginalnego modu do FS19. Wersja FS22 zawiera następujące skrypty:
RealNumbersFieldPrices.lua: (naciśnij lAlt-rf, aby uzyskać listę pól i inne informacje)

Skorygowane ceny gruntów rolnych

Definiuje część gruntów rolnych jako dzierżawionych po obniżonych kosztach (można wyłączyć)

RealNumbersFillTypes.lua:

Skorygowana cena za litr (tylko typy wypełnienia, nie budynki lub sprzęt)

RealNumbersFruitTypes.lua

Regulowany plon, plon w pryzmie i użycie nasion (domyślnie brak skali)

RealNumbersStorePrices.lua:

Regulowane ceny na bele, bigbagi, bigbagpalety i palety

RealNumbersLeasing.lua:

Regulowany koszt leasingu sprzętu (domyślnie: stały dzienny ułamek wartości handlowej)

RealNumberContractRewards.lua:

Dostosowane nagrody za misje

RealNumbersSellingStations.lua

Zmniejszona różnica cen między punktami sellPoint

Jeszcze do zrobienia: obniż pensje pomocników.

Każdy skrypt jest niezależny. Wszystkie skrypty, z wyjątkiem RealNumbersFieldPrices.lua, można zakomentować w modDesc.xml.

Istnieje tylko jedna uniwersalna wersja moda. Użytkownicy modów w różnych częściach świata mogą potrzebować dostosować skalowanie cen w każdym skrypcie, aby dopasować poziomy cen w swojej części świata.

W wersji FS19 dla każdego elementu zdefiniowano unikalny zestaw wartości parametrów. Nie mam czasu na powtórzenie tego szczegółowego podejścia w FS22. W wersji FS22 elementy są skalowane w dużych grupach. Np. wszystkie typy fillType są skalowane według tego samego numeru.

Ten mod nie został napisany dla trybu wieloosobowego. Nie był też testowany w trybie wieloosobowym.

 

Autor:
Model: Kaj-Aage HennebergTexture: Script: Kaj-Aage HennebergIdea / Concept: Kaj-Aage HennebergTesting: Kaj-Aage HennebergOther: 


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!