Peugeot 205 T16 Seria 200 v1.0.0.1

Peugeot 205 T16 Seria 200 v1.0.0.1

W 1983 roku Peugeot dał z siebie wszystko, prezentując model 205, piekielnie dużą liczbę, która powinna pozwolić marce Sochaux wydostać się z finansowej rutyny, w której się znalazła.

wersja 1.0.0.1
Korekta okna

Przejęcie Chrysler Europe i wprowadzenie na rynek marki Talbot obciążyły rachunki, a asortyment jest raczej przestarzały. 205, dobrze urodzony samochód, będzie musiał zatem odegrać rolę białego rycerza Peugeota, znajdującego się na skraju bankructwa. Aby odnieść sukces w komercyjnym zamachu, Peugeot postanowił przywrócić swój wizerunek w konkurencji z modelem bliskim nowemu 205, przynajmniej wizualnie. Dlatego też wyczynowa wersja 205 jest prezentowana jednocześnie z małą lwicą produkcyjną: słynnym 205 Turbo 16.

Peugeot zdecydował się zmierzyć się z Rajdowymi Mistrzostwami Świata i rzucić wyzwanie Audi Quatro w Grupie B. Jednak w tym celu przepisy wymagają zbudowania co najmniej 200 egzemplarzy wersji cywilnej. 205 Turbo 16 znany jako „seria 200”, dostępny tylko w kolorze szarym „Winchester” z czerwono-białymi krawędziami po bokach.

Turbo 16 nie ma już wiele wspólnego z „cywilnym” 205 poza linią ogólną. T16 posiada napęd na cztery koła, natomiast 4-cylindrowy XU o pojemności 1,8 litra i mocy 200 KM uzyskiwanej dzięki turbosprężarce, umieszczono z tyłu samochodu, potępiając tym samym tylne siedzenia.

Mimo marketingu bliżej nam do samochodu wyczynowego, który będzie wygrywał liczne rajdy i rajdy, niż do GTI, które zaczyna przyciągać fanów małych samochodów sportowych. Turbo 16 jest produkowane w Poitou-Charente przez konstruktora nadwozi Heuliez (nadwozie) oraz w Peugeot Talbot Sport w Boulogne (montaż) w 219 egzemplarzach. Przy masie 1105 kg 200 KM jest trochę ciasne, zwłaszcza że prowadzenie jest królewskie.

Niektórzy klienci zdecydują się także na zestaw PTS (Peugeot Talbot Sport) zwiększający moc do 300 KM, czyli prawie tyle samo, co wersja konkurencji.

Dostępny jest również w kolorze perłowo-białym, który przypomina samochody fabryczne biorące udział w rajdowych mistrzostwach świata. Perłowobiały był zarezerwowany dla kluczowych postaci programu Peugeot w Grupie B: Jeana Todta, dyrektora Peugeot-Talbot Sport, Jeana Boillota, dyrektora generalnego Automobiles Peugeot i André de Cortanze, odpowiedzialnego za rozwój podwozia tego słynnego 205, który zapisze się w historii współczesnych rajdów. Czwarte miejsce przypadło francuskiemu kierowcy wyścigowemu Didierowi Pironinowi.

ten mod nie ma dużego wyboru kolorów, nie ma wielu opcji, ale jest zgodny z rzeczywistością, ponieważ został zmodyfikowany przez prawdziwego entuzjastę samochodów dla prawdziwych entuzjastów samochodów.

Zawartość moda:
Interaktywne sterowanie
Do wyboru szary Winchester lub perłowo-biały jak irl
Wybór silnika pomiędzy normalnym t16 lub zestawem pts

Autor:
DR3RS MyGameSteam


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Samochody mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!