Peugeot 205 T16 Seria 200 v1.0.0.1
Peugeot 205 T16 Seria 200 v1.0.0.1
W 1983 roku Peugeot dał z siebie wszystko, prezentując model 205, piekielnie dużą liczbę, która powinna pozwolić marce Sochaux wydostać się z finansowej rutyny, w której się znalazła.
wersja 1.0.0.1
Korekta okna
Przejęcie Chrysler Europe i wprowadzenie na rynek marki Talbot obciążyły rachunki, a asortyment jest raczej przestarzały. 205, dobrze urodzony samochód, będzie musiał zatem odegrać rolę białego rycerza Peugeota, znajdującego się na skraju bankructwa. Aby odnieść sukces w komercyjnym zamachu, Peugeot postanowił przywrócić swój wizerunek w konkurencji z modelem bliskim nowemu 205, przynajmniej wizualnie. Dlatego też wyczynowa wersja 205 jest prezentowana jednocześnie z małą lwicą produkcyjną: słynnym 205 Turbo 16.
Peugeot zdecydował się zmierzyć się z Rajdowymi Mistrzostwami Świata i rzucić wyzwanie Audi Quatro w Grupie B. Jednak w tym celu przepisy wymagają zbudowania co najmniej 200 egzemplarzy wersji cywilnej. 205 Turbo 16 znany jako „seria 200”, dostępny tylko w kolorze szarym „Winchester” z czerwono-białymi krawędziami po bokach.
Turbo 16 nie ma już wiele wspólnego z „cywilnym” 205 poza linią ogólną. T16 posiada napęd na cztery koła, natomiast 4-cylindrowy XU o pojemności 1,8 litra i mocy 200 KM uzyskiwanej dzięki turbosprężarce, umieszczono z tyłu samochodu, potępiając tym samym tylne siedzenia.
Mimo marketingu bliżej nam do samochodu wyczynowego, który będzie wygrywał liczne rajdy i rajdy, niż do GTI, które zaczyna przyciągać fanów małych samochodów sportowych. Turbo 16 jest produkowane w Poitou-Charente przez konstruktora nadwozi Heuliez (nadwozie) oraz w Peugeot Talbot Sport w Boulogne (montaż) w 219 egzemplarzach. Przy masie 1105 kg 200 KM jest trochę ciasne, zwłaszcza że prowadzenie jest królewskie.
Niektórzy klienci zdecydują się także na zestaw PTS (Peugeot Talbot Sport) zwiększający moc do 300 KM, czyli prawie tyle samo, co wersja konkurencji.
Dostępny jest również w kolorze perłowo-białym, który przypomina samochody fabryczne biorące udział w rajdowych mistrzostwach świata. Perłowobiały był zarezerwowany dla kluczowych postaci programu Peugeot w Grupie B: Jeana Todta, dyrektora Peugeot-Talbot Sport, Jeana Boillota, dyrektora generalnego Automobiles Peugeot i André de Cortanze, odpowiedzialnego za rozwój podwozia tego słynnego 205, który zapisze się w historii współczesnych rajdów. Czwarte miejsce przypadło francuskiemu kierowcy wyścigowemu Didierowi Pironinowi.
ten mod nie ma dużego wyboru kolorów, nie ma wielu opcji, ale jest zgodny z rzeczywistością, ponieważ został zmodyfikowany przez prawdziwego entuzjastę samochodów dla prawdziwych entuzjastów samochodów.
Zawartość moda:
Interaktywne sterowanie
Do wyboru szary Winchester lub perłowo-biały jak irl
Wybór silnika pomiędzy normalnym t16 lub zestawem pts
DR3RS MyGameSteam