Pakiet produktów Fed v1.2

Pakiet produktów Fed v1.2

Wersja 1.2.0.0
– Naprawiono pływającą lampę tartaczną z boku
– Zwiększono koszty stałe tartaku i bieżące koszty produkcji
– Tartak potrzebuje teraz energii elektrycznej jako dodatkowego surowca (Albo Mod Kup wsad do produkcji / kup surowce lub sam wytwarzaj energię elektryczną)
– Zwiększono podstawowe koszty chaty drwala, dodano konserwację jako dodatkowy zasób, zwiększono paliwo spustowe, prędkość produkcji zmniejszono o połowę
– Zwiększono podstawowe koszty fabryki nawozów, wzrosła cena zakupu, dodano energię elektryczną jako dodatkowy surowiec, zrewidowano tempo produkcji i zapotrzebowanie na surowce, dodano wyzwalacz informacji
– Zwiększono wyzwalacz kuli fermentacyjnej, wymagany jest teraz środek do zakiszania (najlepiej kupić w produkcji), zwiększone koszty stałe, poprawiony opis, lucerna jako dodatkowa gałąź produkcji
– Fabryka pasz, dodano światło, wzrosła cena, energia elektryczna jako kolejny surowiec, wzrosły koszty stałe, wzrosły koszty eksploatacji, pasza dla świń nieco mniejsza wydajność, dodano InfoTrigger, bez rozszerzenia
– Produkcja nasion Zwiększona energia elektryczna jako dodatkowy surowiec, koszty stałe i koszty eksploatacji, dodatkowy wyzwalacz informacji
– Rafineria, energia elektryczna jako kolejny surowiec, wzrosły koszty stałe, wzrosły koszty eksploatacji, dodano kolizje do budynków, dodano wyzwalacz informacji
– 5 różnych hal do produkcji energii elektrycznej
– 2 pola fotowoltaiczne do produkcji energii elektrycznej
– 2 turbiny wiatrowe do produkcji energii elektrycznej
– Elektrociepłownia ze słomą lub zrębkami, możliwość produkcji energii elektrycznej

lepiej późno niż wcale.
To jest teraz mój pakiet produkcyjny FED.
Pakiet jest podsumowaniem wszystkich stworzonych przeze mnie modów produkcyjnych, które można umieścić.
Pakiet Fed Mods składa się obecnie z
Produkcja nawozów (obornik i gnojowica stają się nawozem)
Produkcja nasion (z ziarna np. pszenica + nawóz, który wysiewamy)
Fermenter (trawa i/lub plewy stają się kiszonką)
Fabryka pasz (mieszanka paszowa dla krów i produkcja pasz na paszę dla świń)
Rafineria (rzepak lub słonecznik staje się olejem napędowym i paszą dla świń)
Więcej modów pojawi się w ciągu najbliższych tygodni/miesięcy.

Autor:
FedAction


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!