Kursy v7.0.0.26

Kursy v7.0.0.26

Wydanie push 7.0.0.26
Ustawienia Headlands są wyświetlane tylko, dla numHeadlands > 0 i drobnej poprawki kontrolera
Dodano wyraźne przyciski kursu w huds.
Poprawiono integrację systemu plików pól niestandardowych.
Dodano pole treści dla niestandardowych hotspotów pól dla lepszych interakcji.
Niestandardowe granice pól można teraz rysować na mapie AI (przeczytaj sekcję Pomoc w grze, aby uzyskać więcej informacji).
Wdrożono lepszy system zapisywania kursów.
Można teraz zmienić nazwy pól niestandardowych.
Pokaż wybrane pole
Może naprawić
Poprawki
Poprawki dotyczące konwojów

Poprawka 7.0.0.25
Folder Singplelayer został utworzony w niewłaściwym miejscu i jeśli brakowało pierwszego folderu, zapis nie zostanie załadowany.
Dodano obsługę nagrywania kursów na krawędzi pola w interfejsie kontrolera.

Wydanie push 7.0.0.24
Oddzielna pozycja startowa do prac terenowych podczas tworzenia pracy. Celem Giants jest teraz tylko dojechanie do pozycji do rozpoczęcia pracy, podczas gdy nowa pozycja pola wybiera pole i pozycję startową.
Nagrywanie niestandardowej granicy pola. Kliknij kółko na mini HUD, objedź granicę i kliknij czerwoną kropkę, aby zatrzymać nagrywanie, nazwy pól są automatyczne. Mapa AI pokazuje utworzone przez Ciebie pola niestandardowe i można je wybrać jako pozycję początkową, tak jak normalne pola podczas tworzenia zadania. Aby usunąć pole niestandardowe, kliknij nazwę i potwierdź.
Dodano tekst CP do naszych ikon menu (Dzięki Willi!)
Poprawia obsługę wartości wejściowych dla ustawień.
Ustawienia CP znajdują się teraz w naszym własnym Courseplay.xml w folderze modSettings.
Pomoc zespołu, aby wyłączyć niewidoczne ustawienia w układzie generatora kursów.
Mini HUD teraz zawsze otwiera się i zamyka po naciśnięciu klawisza, mysz można wyłączyć.
Kliknięcie prawym przyciskiem myszy jest dezaktywowane, gdy włączony jest tryb edytora AutoDrive.*
Samodzielny rozładunek nieco bliżej przyczepy
Pomiń licznik czasu zablokowanego przez Giants
Poprawki wzoru lądów #30
* Ma to na celu zapobieganie konfliktom podczas przenoszenia punktów AD w edytorze.
Nawet możesz używać obu HUDów z obydwoma kursorami myszy, musisz użyć kursora AD (domyślny środkowy przycisk myszy), aby przesunąć punkty drogi!

Autor:
courseplay-release-creator


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!