Kursy v7.0.0.10

Kursy v7.0.0.10

Wydanie push 7.0.0.10
UWAGA: Może być konieczne zresetowanie pojazdów!
To jest coś, co może się zdarzyć we wczesnym stadium rozwoju.
Literówka dotycząca obrotu pługu w celu naprawienia skręcania kursu #19
Pozostaw więcej miejsca na wyrównanie narzędzi przed cofaniem #93
Utwórz kurs wyrównania, aby rozpocząć, jeśli jest za daleko
poprawka dla #212, #223, #227
Ustawienie Ridgemarker i Strawswath działa teraz #147 i #114
Informacje debugowania można teraz włączać/wyłączać na stronie ustawień pojazdu
Łączące poprawki przejścia toru #258
Więcej zmian w tłumaczeniu

Wydanie 7.0.0.8
Kilka aktualizacji tłumaczeń i poprawek (Dzięki naszemu translatorowi!) #158
Małe ulepszenia wyboru pojazdów w menu gry.
Zawsze wybiera aktualnie kontrolowany pojazd podczas otwierania inGameMenu.
Poprawiono nazwę kursu w menadżerze kursu.
naprawia szerokość roboczą.
Naprawiono konflikt klawiszy z menu gry.
Nowe Mini GUI.
Napraw na 180 zwojów #169
Poprawka do kombajnów bez rur #177
Poprawiono skręt w 3 punktach dla #141 i #162
Zaktualizuj pliki kształtów przez @rohne83 (Dziękuję!) #142

7.0.0.7 Poprawki błędów
Rozłóż belownice w razie potrzeby przed rozpoczęciem #143
Chopper nie porusza się, poprawka #130
Połącz poprawkę samorozładowania #134

7.0.0.5 Ustalenie ustawienia prędkości i prasa
Nie zmieniaj ustawienia maksymalnej prędkości, ponieważ jest globalne
dla wszystkich pojazdów (przynajmniej na razie, później możemy
dodać wartości maksymalne/minima specyficzne dla pojazdu)
Niektóre belownice działają, te z owijarką mogą jeszcze nie.
zamyka #21

7.0.0.4 poprawki błędów
Kilka poprawek konfliktów AIVE dla #35, #61
Zmieniono domyślne skróty klawiszowe do otwierania/zamykania ustawień generatora kursów. #25
Tłumaczenia
Połącz drżenie rury #38
dodano ustawienie na uwrociu zgodnie z ruchem wskazówek zegara #30, #72
ustawienie na uwrociu jako pierwsze/pierwsze na środku ustawione #59
Ponownie aktywuj ustawienia podwyżek/obniżeń wczesne/późne #77

Następna wersja Courseplay.
Obsługa gry wieloosobowej zostanie dodana w przyszłej wersji.
W przyszłości planowane jest pełne wsparcie kontrolera dla GUI.

Autor:
Peter Vaiko Tensuko schwiti6190 Logo Design by Finals Farming


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!