General Electric Windturbines v2.1.0.0

General Electric Windturbines v2.1.0.0

Turbiny wiatrowe General Electric o różnych wysokościach piast

Aktualizacja 2.1.0.0:
Dzięki najnowszej aktualizacji możesz przełączać się między wariantem z niemieckim oznakowaniem przeszkód a międzynarodowym oznaczeniem dla kilku systemów.
W tym celu zdecydowałem się na całkowicie białe systemy z oświetleniem dziennym w ciągu dnia oraz oświetleniem wieży i gondoli w nocy. Mam świadomość, że nie dotyczy to wszystkich krajów, ale wiele z nich nadal używa tego rodzaju oznaczeń przeszkód.
W tym celu dodano drugi spust przed drzwiami u podnóża wieży. Spust do włączania i wyłączania systemu został przesunięty nieco w lewo. Nowy spust jest skierowany nieco w prawo. Strefy wyzwalające „dotykają” centralnej osi drzwi. Jako wejście wybrano prawy przycisk myszy lub przycisk X na kontrolerze.

Witam wszystkich!
Ten mod składa się z 6 turbin wiatrowych o różnych wysokościach piast.

Oto cechy systemów:
-Wszystkie systemy dostosowują się do wiatru i zmieniają swoją prędkość w zależności od prędkości wiatru.
-Anemometry są animowane i dostosowują się do prędkości wiatru.
-Oznaczenia przeszkód dostosowują się do warunków oświetleniowych w różnych porach roku.
-Cena zakupu i dochód z poszczególnych systemów jest obecnie obliczany na podstawie określonej mocy nominalnej, długości łopat wirnika i wysokości wieży.

Oznacza to, że cenę zakupu oblicza się w następujący sposób: 100 000€/1000kW moc nominalna + 500€/1m długości łopaty wirnika + 100€/1m wysokości wieży.
Dochód składał się z 1000€/1000kWh (jako wartość przyjmuje się moc nominalną) + 5€/1m długości łopaty wirnika + 1€/1m wysokości wieży.
-Możliwe jest wyłączenie WSZYSTKICH systemów „wizualnie”. W tym celu przed drzwiami u podnóża wieży systemu EACH znajduje się spust, za pomocą którego można włączać i wyłączać system za pomocą lewego przycisku myszy lub przycisku B na kontrolerze. W tym celu zmienia się położenie łopatek wirnika, a wirnik obraca się tylko nieznacznie. Systemy w dalszym ciągu generują pieniądze, zatem tylko „wizualnie”. O ile wiem, nie można tego wdrożyć w żaden inny sposób; w końcu trzeba wziąć pod uwagę, że FS22 to symulacja rolnictwa, a nie symulacja energetyki wiatrowej.

W zestawie znajdują się następujące załączniki:
GE 2.85-103: wysokość piasty 75 m(***), 85 m(***) i 98,3 m(***) (moc nominalna: 2,85 MW)
GE 2.75-120: wysokość piasty 85 m(***), 110 m(***) i 139 m(*) (moc nominalna: 2,75 MW)
GE 3.2-130: wysokość piasty 85 m(***), 134 m(*) i 155 m(*) (moc nominalna: 3,2 MW)
GE 3.8-137: wysokość piasty 110 m(***), 134 m(*) i 164,5 m(*) (moc nominalna: 3,8 MW)
GE Cypress 5.5-158: wysokość piasty 121 m(***), 141 m(**) i 161 m(*) (moc znamionowa: 5,5 MW)
GE Cypress 6.0-164: wysokość piasty 112 m(***) i 167 m(*) (moc nominalna: 6,0 MW)

Autor:
FSven


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!