Gdzieś w Turyngii III Mapa v2.0.0.0
Gdzieś w Turyngii III Mapa v2.0.0.0
Gdzieś w Turyngii III – Witamy w Ilm Valley 4x.
Dziennik zmian v2.0.0.0
Poprawki:
Kompletna przerobiona map.i3d
Naprawiono misje żniwne. wydajność powinna być teraz więcej niż wystarczająca
Koszenie łąki bez pokosu, naprawione
Niewidoczne krawędzie zrębków stacji sprzedaży, stałe
Wyświetlanie kamieni/chwastów podwojone, naprawione
Niewłaściwie umieszczony handlarz zwierzętami z ogrodzenia, usunięty
Dodano brakujące obszary wewnętrzne w kilku lokalizacjach
Ostatnie 2 przedmioty kolekcjonerskie nie do zebrania, naprawione
Pole uprawne 153, małe wiaty nie do sprzedania, naprawione
Wyzwalacz stanowiska załadunku materiału siewnego/nawozu, wyregulowany
Zmiany:
Wymienione pole silosowe z podwójnym klinem 153 (LU Dienstedt)
Z 2 pojedynczymi silosami klinowymi pasującymi do nowego BunkerSetU.
Produkcja nasion/nawozów, wydzielone magazyny nasion i nawozów
Aby zapobiec zablokowaniu produkcji, jeśli magazyn jest całkowicie wypełniony produktami wejściowymi.
Nieznacznie skorygowane położenie silosu przejezdnego i pryzmy obornika gospodarstwo 1
Balony na ogrzane powietrze, mniej widoczne, inne czasy
Znak dealera samochodowego został zmieniony na niemiecką nazwę dla lepszego dopasowania do regionu
Tablice rejestracyjne pojazdów AI zmieniono na znaki regionalne
Zmodyfikowano miejsca odradzania dealerów samochodowych, zapobiega pojawianiu się wypożyczonych pojazdów misji, jeśli główne miejsce jest zablokowane
Malowalne tekstury podłoża, podniesione 8 -> 38
Kąty podłoża, podniesione 8 –> 32
Limit typów wysokości, podniesiony 64 –> 256
Obiekty dekoracyjne do malowania (krzaki, łąka…), podniesione 4 –> 10
Łąkę można teraz zasiać zamiast zwykłej trawy (nieco wyższy wynik niż trawa)
Ogrodzenie boczne przy tuczu kurcząt z możliwością sprzedaży do powiększenia terenu
Ogrodzenie za stacją benzynową i płotem bocznym tartaku do sprzedania (poszerzenie terenu tartaku)
Konsystencja limonki osłabiona
Wzbogacenie:
Dostępne są teraz 3 różne rodzaje łąk
obsługa samochodu dostępna w gospodarstwie 1
kilka lokalizacji to teraz pola uprawne, które można kupić
3 oddzielne pastwiska dla krów (nie produkują mleka, obornika i gnojowicy)
tłumaczenie na hiszpański (wykonane przez caterpillardock)
Uwaga
Dla wszystkich, którzy już grają na mapie i chcą ją zaktualizować, nowy zapis stanu gry jest bezwzględnie obowiązkowy!
Nie ma możliwości przekonwertowania starego zapisu gry na Mapversion 2.0.0.0. Doprowadzi to do nieoczekiwanych błędów i
dziwne zachowanie podczas grania. Ze względu na duże zmiany w pliku i3d, nowego zapisu gry nie da się uniknąć!
W przypadku pytań i pomocy, a nawet komunikatów o błędach, odwiedź nas na naszym Discordzie
Miłej zabawy i szczęśliwej orki. Powodzenia, zespół DSA.
Zrobione z miłości
Oryginalna replika obszaru Turyngii w dolinie Ilm wokół małej wioski Dienstedt.
Rzeczywisty model wysokości, dostępne dane Google Maps oraz budynki, ulice itp. modelowane od podstaw w zależności od obszaru.
Możesz się spodziewać:
4x Mapa
4 fermy + 1 gruntowa z tuczu kurczaków
2 farmy tego z przygotowanym BGP
238 obszarów do kupienia
152 pola (powierzchnia 0,7-32ha)
Punkty zakupu obornika, gnojowicy, nasion, nawozów i wapna
6 Produkcja (kamieniołom, nawozy mineralne/nasiona, tartak, stolarstwo, młyn, piekarnia)
7 punktów sprzedaży (wszystkie zakłady produkcyjne + restauracja)
Kompletne prawdziwe oznakowanie dla orientacji
Plan wzrostu dostosowany do obszaru (bez oliwek, bawełny i trzciny cukrowej)
Dane pogodowe regionu (uśrednione, niemiecki serwis pogodowy)
Dostosowana mapa rodzaju gleby dla DLC Precision Farming
Pełna kompatybilność z kukurydzą Plus
Zmodyfikowany model światła zainstalowany na mapie (FS22_Relight)
Start znajduje się na pięknej farmie średniej wielkości, w sercu Dienstedt.
Do pełnego wykorzystania gospodarstwa należy zakupić odpowiednią ziemię rolną.
(W MP ta farma MUSI zawsze być farmą 1.)
Wszystkie inne gospodarstwa mogą być używane po nabyciu odpowiednich gruntów rolnych.
(W MP tutaj kolejność po farmie 1 nie ma znaczenia.)
Wszystkie budynki z początkowej farmy, farmy firmy Kontrahent i stadniny koni można sprzedać w całości (wraz z dekoracją), aby zbudować całkowicie własną farmę.
Małej, położonej na zboczu trzody chlewnej nie da się całkowicie zburzyć.
Ważna uwaga!
Przestrzegaj niezbędnych modów
Rozpoczynając grę MP z nowym zapisem gry, może się zdarzyć, że po zakupie poszczególnych farm nie będzie można rozładować silosów (brak autoryzacji).
Aby to naprawić, serwer musi zostać raz zrestartowany. Po tym problem nie powinien już występować.
Płyta gnojowa w GEA Stall Land 153 musi być umieszczona przez użytkownika. Nierozpoznany przez grę podstawową, jeśli został już umieszczony wcześniej, ponieważ nie ma ustalonego FarmId.
Misje beli w MP, które trafiają do jednego z BGA, wymagają ładowacza czołowego i praw firmy kontraktowej do odpowiedniej farmy, jeśli nie powinna ona być własnością.
Ze względu na ograniczenia gry podstawowej dodatkowe dostępne łąki (łąki Beyleron i Elmcreek) nie mogą zostać wylosowane.
Podobnie alpejska łąka jest oznaczona tylko jako trawa w przeglądzie i siewniku, ale można ją przetoczyć.
Kastor [d-s-agrarservice]