East Vineland, NJ USA, wersja 1.2.0.2

East Vineland, NJ USA, wersja 1.2.0.2

To jest mapa East Vineland New Jersey w USA.

– Mapa została utworzona z obszaru mojego rodzinnego miasta, a obszar mapy został utworzony z rzeczywistych zdjęć satelitarnych.
– Vineland znajduje się w południowej części New Jersey i jest bardzo wiejskim miasteczkiem rolniczym. Większość obszaru miasta to pola uprawne i lasy.
– Pola, drzewa i domy są jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych, ale oczywiście dodałem produkcje i punkty sprzedaży w grze, które tak naprawdę nie istnieją w grze.
– Mapa wzrostu została zaktualizowana pod kątem pogody w regionie.
– Większość dostępnych obszarów produkcyjnych została dodana do mapy.
– Istnieje szeroki wybór sprzętu startowego na początek.
– Obszary produkcyjne zostały zmienione, aby pomieścić więcej palet w spawnerach, a palety produkcyjne mają większą pojemność.
– Istnieje 118 różnych pól, wszystkie z misjami polowymi od najmniejszego pola o powierzchni 0,236 hektara (0,583 akra) do największego z 8,236 hektara (20,35 akra).
– Ceny gruntów zostały obliczone na podstawie średniego kosztu gruntów na danym obszarze.
– Wszystkie działki można kupić osobno. Grunt, na którym stoją domy, jest droższy niż grunt niezabudowany, tak jak byłoby to w rzeczywistości.
– Farmę słoneczną można kupić i da ci 3000 $ dochodu na godzinę.
– Farmę słoneczną można sprzedać, aby oczyścić teren pod uprawę, ale można ją sprzedać dopiero po przejęciu gruntu przez gracza.
– Główny obszar gospodarstwa posiada wieloowocowy silos do przechowywania o pojemności 1 000 000 litrów i pomieści wszystko w kategorii „luzem”.
– Winogrona zostały dodane do kategorii „luzem”, więc można je przewozić w dowolnej przyczepie w grze lub zmodyfikowanej przyczepie, która przewozi przedmioty z kategorii „luzem”.
– Obszar warsztatu znajduje się również na głównej farmie i jest własnością gracza. (tylko nowy tryb farmera)
– Dodano możliwość rozdrabniania kłód na zrębki w tartaku jako dodatkową produkcję.
– Obejmuje obszary dla krów, owiec, świń i kurczaków, które należy kupić, aby z nich korzystać.
– Obszary dla krów, owiec i świń dodano wyzwalacze bel do karmienia. W obszarach dla krów i świń dodano również wyzwalacze beli dla słomy. Po prostu zostaw bele w wyzwalaczach, a zostaną one automatycznie opróżnione w razie potrzeby.
– Zdolność hodowlana to: 250 krów, 350 świń, 500 owiec i 500 kurczaków.
– Wszystkie obszary navmesh zwierząt zostały przerobione, a ich pastwiska są wykonane na zamówienie.
– W głównym gospodarstwie znajduje się magazyn na gnojowicę i poferment.
– Dodano Mączkę Kukurydzianą i Pękaną Kukurydzę jako dodatkowe produkty, które można wyprodukować w Młynie Zbożowym z Kukurydzy.
– Mąkę kukurydzianą można sprzedać w pizzerii, na targu, w restauracji i supermarkecie.
– Popękane palety kukurydziane można kupić w sklepie z karmą dla kurczaków lub wyprodukować w młynie zbożowym.
– Pęknięta kukurydza może być również sprzedawana w sklepach rolniczych.
– Dodano słoneczniki, owies i prażoną kukurydzę do paszy dla kurczaków.
– Kurczaki wymagają pszenicy, jęczmienia, sorgo lub owsa, które stanowią 25% ich zapotrzebowania na paszę, słoneczniki stanowią 25% ich zapotrzebowania na paszę, a prażona kukurydza to 75% ich zapotrzebowania na paszę. (łącznie 125% produktywności)
– Dodano pokosy słomy do rzepaku i soi.
– Wszystkie krzaki są ruchome. Kiedy krzaki są skoszone, w ich miejsce „posadzona” zostaje nowa trawa łąkowa.
– Zwiększono pojemność beli.
– Niestandardowe wzorowane tablice rejestracyjne dla tego obszaru.
– Do Kruszarki gruzu dodano punkt produkcji wapna, aby wyrabiać wapno z kamieni.
– Mapa jest gotowa do rolnictwa precyzyjnego.
– Wapno, nasiona, nawozy stałe i paszę mineralną luzem można kupić w silosie na głównym gospodarstwie i w sklepach rolniczych.
– W razie potrzeby gnojowicę można również kupić w sklepach rolniczych.

Dziennik zmian 1.1.0.0:
*UWAGA Ta aktualizacja wymaga nowego zapisu stanu gry.

Kwestie:
– Naprawiono wyświetlanie płaszczyzny lodu w stawie we wszystkich porach roku.
– Naprawiono kolizję ze słupem energetycznym występującą na środku jednej z dróg.
– Naprawiono wiele pływających drzew.
– Naprawiono podwójnie umieszczone drzewa.
– Naprawiono problem z zacinaniem się pojazdów podczas odradzania się w budynku sklepu po zresetowaniu.
— Naprawiono problem z wyciekiem materiału przez ściany bunkra BGA.
– Naprawiono problem z wyciekiem obornika przez ściany bunkra magazynowego.
– Naprawiono problem z krowami i świniami, które nie produkowały obornika.
– Naprawiono problem, przez który pęknięte palety kukurydziane nie opróżniały się przy korycie z karmą dla kurczaków.
– Naprawiono problem, przez który wzrost kukurydzy i soi nie wzrastał, jeśli były sadzone w czerwcu.
– Naprawiono problem, w wyniku którego wzrost rzepaku nie posuwał się naprzód, jeśli został posadzony w lutym.

Zmiany:
– Powiększono obszar sklepu z pojazdami, aby mieć więcej miejsca podczas kupowania/resetowania pojazdów, aby nie kolidowały one z innymi pojazdami w sklepie.
– Powiększone podjazdy do punktów sprzedaży i obszary dla większego sprzętu.
– Powiększone obszary przędzalni, mleczarni, krawca, cukrowni, młyna zbożowego i piekarni, aby mieć więcej miejsca na większe maszyny.
– Powiększony obszar poruszania się Krowy.
– Udostępniono ziemię punktów sprzedaży i punktów produkcyjnych, które można było kupić osobno. Ziemia musi teraz zostać zakupiona przed zakupem punktów produkcyjnych.
– Umożliwiono sprzedaż punktów produkcyjnych.

Wzbogacenie:
– Dodano o wiele więcej tekstur podłoża do malowania w grze podczas kształtowania krajobrazu.
– Dodano więcej tekstur liści do malowania w grze podczas kształtowania krajobrazu.

Dziennik zmian 1.2.0.0:
*UWAGA Ta aktualizacja wymaga nowego zapisu stanu gry.

Kwestie:
– Naprawiono problem zawieszania się mapy podczas ładowania na konsolach.
— Naprawiono problem, przez który podwójne opony Nokian nie ładowały się do ciągnika Case Magnum.
– Naprawiono problem, przez który pszenica i jęczmień nie rosły, jeśli zostały posadzone w marcu.

Zmiany:
– Umożliwiono sprzedaż wszystkich domów na mapie.
– Sprawiliśmy, że słupy oświetleniowe na głównym obszarze farmy i gospodarstwie można sprzedać.

Wzbogacenie:
– Dodano 100 przedmiotów kolekcjonerskich na całej mapie do znalezienia. Skrzynia z trofeami znajduje się u dealera w salonie wystawowym, dzięki czemu możesz śledzić swoje postępy.

Dziennik zmian 1.2.0.1:
*UWAGA Ta aktualizacja NIE wymaga nowego zapisu stanu gry.

Kwestie:
– Naprawiono brakującą kolizję drogi.
– Naprawiono przedmioty kolekcjonerskie, do których nie można było dotrzeć.

Zmiany:
– Zaktualizowano tekstury pękniętej kukurydzy.

Wzbogacenie:
– Pęknięte pojemniki na kukurydzę są teraz produkowane w młynie zbożowym.
*UWAGA: Aby pęknięta kukurydza była przechowywana w silosie i nie produkowała pojemników, produkcja musi zostać zmieniona w menu produkcji z „Przechowywanie” na „Dystrybucja”, aby pojemniki na pękniętą kukurydzę nie były produkowane.
– Do olejarni dodano palety oleju kukurydzianego i palety oleju sojowego jako dodatkowe produkcje.
– Olej kukurydziany jest wytwarzany z pękniętej kukurydzy i kukurydzy, a olej sojowy jest wytwarzany z nasion soi.

Dziennik zmian 1.2.0.2:
*UWAGA: Aby główne zmiany odniosły skutek, takie jak zmiany poziomu gruntu, latające drzewa, zmiany lokalizacji, które można umieścić, itp., wymagany będzie nowy zapis stanu gry.
Potrzeby nowego zapisu stanu gry można uniknąć, używając narzędzia do kształtowania krajobrazu w celu obniżenia lub podniesienia poziomu gruntu oraz sprzedaży i/lub wymiany elementu nadającego się do umieszczenia.

– Zaktualizowano początkowy zwiastun i dodano obsługę moda FS22_UniversalAutoload.
– Dodano więcej przepisów do produkcji.
Teraz możesz wybrać standardową prędkość lub zlecić produkcje przyspieszenie produkcji, ale za wyższą cenę.
– Naprawiono różne pływające drzewa. (Patrz uwaga powyżej)
– Naprawiono problemy z migotaniem i znikaniem odległych obiektów na mapie w bunkrach BGA na kiszonkę.
– Naprawiono problem polegający na tym, że przyczepa początkowa nie pokazywała efektów gnojowicy, gdy była skonfigurowana jako rozrzutnik gnojowicy.
– Dodano przypisania przycisków kontrolerów gamepada do regulacji podłogi dzielącej, łącznika na gęsiej szyi i zaczepu na przyczepie początkowej.

Autor:
Macktrucker921


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!