Dodatek do kontroli pojazdu v1.0.0.0
Dodatek do kontroli pojazdu v1.0.0.0
Wersja deweloperska
Pamiętaj, że używasz wersji programistycznej, która może i będzie zawierać błędy, błędy, pomyłki i niedokończony kod.
Zostałeś ostrzeżony.
Jeśli nadal nie masz nic przeciwko temu, pamiętaj, aby opublikować możliwe problemy, które znajdziesz w wersji programistycznej. Tylko w ten sposób możemy znaleźć źródła błędów i je naprawić.
Bądź jak najbardziej konkretny:
podaj nam numer wersji
używaj tylko niezbędnych pojazdów, a nie 10 innych na raz
jakie pojazdy są zaangażowane, jakie jest zamierzone działanie?
Poczta! Ten! Dziennik! do Gist lub PasteBin
Znane błędy, ostrzeżenia i problemy
Wiele…
Najnowsze funkcje
Kierunek przyciągania został przemianowany na naprowadzanie na pas. Możliwe jest przełączenie na lewy lub prawy pas prowadzenia wstecznego.
Oto skróty klawiszowe naprowadzania na pas ruchu:
LCtrl+W: (de-)aktywuj prowadzenie pasa na najbliższym pasie
LCtrl+LAlt+W: wykrywanie szerokości i przesunięcia dołączonych narzędzi
LAlt+W: Wyłącz naprowadzanie na pas ruchu
LCtrl+A / LCtrl+D: przesunięcie o jeden pas w lewo / prawo
LAlt+A / LAlt+D: przełącz na lewy / prawy pas ruchu wstecznego. Możesz określić liczbę pasów do pominięcia w menu ustawień. Nie ma potrzeby wyłączania naprowadzania na pas na zakręt. Jeśli zmienisz kierunek, pojazd powinien skręcić we właściwym kierunku. Jeśli dezaktywowałeś kierowanie naprowadzaniem, możesz użyć LCtrl+S, aby je ponownie aktywować.
LCtrl+S: Ponowna aktywacja ostatniego pasa prowadzącego
Niektóre ustawienia są wyświetlane tylko w MP
W grach wieloosobowych tylko użytkownik główny (aka administrator) może zmieniać ustawienia globalne za pomocą kombinacji klawiszy LCtrl+LAtr+C.
modUstawienia
Ustawienia globalne są przechowywane w zapisie gry oraz w modSettings/vehicleControlAddon.xml. Serwery Dedi zapisują ustawienia globalne tylko w zapisie gry.
Motywacja
Co prawda mam kierownicę, ale prawie zawsze bawię się klawiaturą. Na krętych drogach raz za razem ląduję w rowie przed nocami lub słupami energetycznymi.
Stefan Biedenstein