Aktualizacja produkcji v1.3.1.0

Aktualizacja produkcji v1.3.1.0

Przeróbka produkcji-skrypt

Wersja 1.3.1.0
Zamień dialogi teraz z krokiem 1/10
Podczas wymiany sadzonek można wybrać wszystkie gatunki drzew dostępne w standardowej palecie sadzonek.
Naprawiono interakcję z DLC Pumps N 'Hoses

Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Sam Revamp jest podstawowym modyfikacją skryptów, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje zwiększające komfort.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury dla strony wejściowej i wyjściowej (4 składniki na linię).
Kolorowa prezentacja przepisów ułatwia zorientowanie się, dlaczego produkt się nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów z menu produkcyjnego do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcyjnego i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i przyjmie towar jako pierwszy, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero potem itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępne są nowe tryby wyjściowe: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybucja, Outsourcing (wcześniej zachowaj) i Zamiana (nowość). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, nie tworzy ona automatycznie palet.
Dodano ręczny spawner do palet, bel i drewna — Wszystkie produkcje ze spawnerem palet mogą również ręcznie spawnować palety i bele — za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (poprzednio część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie ukończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetl maksymalne ilości magazynowe i odpowiadające im jednostki.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy są one uruchomione równolegle (II) czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.

Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Receptury można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone osobno, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych dopalaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wspomagacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetl rzeczywistą bieżącą produkcję w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość wzmocnienia jest pokazana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji uzależnionych od pogody.
Możliwość napełnienia uzależnionego od pogody.

Opis:
Możliwość zainstalowania wyświetlaczy na produkcjach, które mogą pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stanu napełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, który można wykorzystać do zaszczepiania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe FillTypes można wprowadzać poprzez Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już wymagany.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne możliwości ustawień powyższych funkcji.
Wszystkie są w pełni przystosowane do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze, która wyjaśnia najważniejsze cechy moda.

Pełna lista opcji, pomoc przy instalacji i pomoc techniczna jest dostępna w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam skrypt nie zmienia żadnych przepisów produkcyjnych! Muszą one być tworzone osobno.

Dziennik zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.3
Tłumaczenia zlecane do osobnych plików oraz nowe tłumaczenia: szwedzkie i rosyjskie.
Spawn w silosie/produkcja może teraz odradzać się jako bele, palety lub kłody w zależności od tego, co jest dostępne na mapie. Wybór jest wyświetlany tylko wtedy, gdy istnieje kilka opcji.
„Przechowuj drewno” jest teraz wyświetlane dla silosu/produkcji zamiast „Sprzedaj drewno”.
Dodano ustawienia gry
Korekta cen zakupu na podstawie ustawień ekonomicznych (można wyłączyć w ustawieniach)
Można ustawić współczynnik ceny sprzedaży dla sprzedaży bezpośredniej z produkcji
Zmienione bele z modów można teraz również odradzać
Bele są teraz wyświetlane posortowane według rozmiaru podczas wymiany
Dodano wyjścia warunkowe
Produkcja zależna od temperatury, wiatru, słońca, deszczu, pory roku i godzin otwarcia
Umożliwia poziomy napełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru
Możliwość wyboru koloru bel kiszonki
Wykonane linie produkcyjne, które są nieaktywne/aktywne do ukrycia
Dodano pomoc w grze

Wersja 1.3.0.1
Naprawiono zepsuty łamacz limitu
napraw błąd skali czasowej w poziomach wypełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru

Wersja 1.3.0.2
Naprawiono poziom wypełnienia obiektu jednym obiektem
Zoptymalizowane obliczanie dystrybucji
Naprawiono błąd w nowych trybach produkcji

Autor:
Braeven


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!