Wersja produkcyjna 1.4.1.4

FS22 Inne

Wersja produkcyjna 1.4.1.4

Wersja 1.4.1.4
Bugfix z pompą i wężami w wersji 1.3

Skrypt przebudowy produkcji
Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Revamp sam w sobie jest podstawowym modem skryptowym, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje ułatwiające grę.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury na stronie wejścia i wyjścia (4 składniki na linię).
Kolorowy wyświetlacz receptur ułatwia zrozumienie, dlaczego produkcja nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów w menu produkcyjnym do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcji i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje następująca zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i towary będą dostarczane w pierwszej kolejności, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero później itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą one otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybuuj, Outsourcing (poprzednio Zachowaj) i Zamień (Nowy). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, palety nie pojawiają się automatycznie.
Dodano ręczny generator palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje z generatorem palet mogą również ręcznie tworzyć palety i bele – za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (wcześniej część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie zakończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiednich jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy przebiegają one równolegle (II), czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.

Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Przepisy można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone oddzielnie, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych wzmacniaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wzmacniacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Bieżąca wartość wzmocnienia jest wyświetlana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji zależnych od pogody.
Możliwość poziomów napełnienia zależnych od pogody.

Opis:
Możliwość zainstalowania na produkcjach wyświetlaczy mogących pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stopnia zapełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, którego można użyć do odradzania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe typy wypełnienia można wprowadzać za pomocą funkcji Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnego zmieniania istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już potrzebny.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne opcje ustawień dla powyższych funkcji.
Wszystko w pełni zdolne do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze wyjaśniająca najważniejsze funkcje moda.
I wiele więcej

Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie są dostępne w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam scenariusz nie zmienia żadnych receptur produkcyjnych! Muszą one zostać utworzone oddzielnie.

Lista zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.4
Poprawki:
Korekta wskaźników receptury i poziomu napełnienia dla bardzo szerokich monitorów.
Korekta ceny zakupu działa teraz również z silosami zakupu, które można wypełnić
StoreItems za pośrednictwem funkcji przebudowy mają ponownie tytuły modów
Wyzwalacz drewna dostosowuje teraz swój tekst bez przeładowywania, między sprzedażą a przechowywaniem

Innowacje
Możliwość wykorzystania zwierząt w produkcjach
Ukryte linie produkcyjne
Możliwość dezaktywacji sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji
Silo- i ProductionSpawner mogą teraz przechowywać więcej niż jeden przedmiot na raz
W silosie można teraz wybrać typ sadzonki, usuwając odpowiednie palety
Po usunięciu palety sadzonek wyświetlany jest teraz właściwy gatunek drzewa
Podczas usuwania kłód można teraz wybrać długości 1-20m (regulowane w XML, domyślnie 6m)
Towary w produkcjach są sprzedawane w momencie ich sprzedaży/wyburzenia
Dodano MixMode i BoosterMode dla całych linii produkcyjnych/produkcyjnych
Tryby produkcji są wyświetlane jako osobna linia w przeglądzie
Nowe i zaktualizowane tłumaczenia

Wersja 1.4.0.1
Naprawiono błąd z boostMode
Rozważono błąd zapisu w StoreItemScript
Bugfix z wyświetlaniem cykli produkcyjnych

Wersja 1.4.0.2
Pomoc w naprawie błędów innych modów powinna znów działać poprawnie

Wersja 1.4.1.0
Obiekty poziomu wypełnienia mogą teraz używać wielu typów wypełnienia lub kategorii typów wypełnienia jako sumy
Możliwość wykorzystania dowolnej ilości godzin otwarcia

Wersja 1.4.1.2
Bugfix z godzinami otwarcia
System dystrybucji poprawek z PnH

Wersja 1.4.1.3
Bugfix z godzinami otwarcia i ręcznymi spawnami

Autor:
Braeven




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!