Wersja produkcyjna 1.4.1.4
Wersja produkcyjna 1.4.1.4
Wersja 1.4.1.4
Bugfix z pompą i wężami w wersji 1.3
Skrypt przebudowy produkcji
Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Revamp sam w sobie jest podstawowym modem skryptowym, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje ułatwiające grę.
Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury na stronie wejścia i wyjścia (4 składniki na linię).
Kolorowy wyświetlacz receptur ułatwia zrozumienie, dlaczego produkcja nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów w menu produkcyjnym do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcji i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje następująca zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i towary będą dostarczane w pierwszej kolejności, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero później itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą one otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybuuj, Outsourcing (poprzednio Zachowaj) i Zamień (Nowy). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, palety nie pojawiają się automatycznie.
Dodano ręczny generator palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje z generatorem palet mogą również ręcznie tworzyć palety i bele – za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (wcześniej część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie zakończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiednich jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy przebiegają one równolegle (II), czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.
Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Przepisy można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone oddzielnie, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych wzmacniaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wzmacniacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Bieżąca wartość wzmocnienia jest wyświetlana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji zależnych od pogody.
Możliwość poziomów napełnienia zależnych od pogody.
Opis:
Możliwość zainstalowania na produkcjach wyświetlaczy mogących pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stopnia zapełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, którego można użyć do odradzania bel i palet.
Inne funkcje:
Nowe typy wypełnienia można wprowadzać za pomocą funkcji Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnego zmieniania istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już potrzebny.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne opcje ustawień dla powyższych funkcji.
Wszystko w pełni zdolne do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze wyjaśniająca najważniejsze funkcje moda.
I wiele więcej
Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie są dostępne w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam scenariusz nie zmienia żadnych receptur produkcyjnych! Muszą one zostać utworzone oddzielnie.
Lista zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)
Wersja 1.4
Poprawki:
Korekta wskaźników receptury i poziomu napełnienia dla bardzo szerokich monitorów.
Korekta ceny zakupu działa teraz również z silosami zakupu, które można wypełnić
StoreItems za pośrednictwem funkcji przebudowy mają ponownie tytuły modów
Wyzwalacz drewna dostosowuje teraz swój tekst bez przeładowywania, między sprzedażą a przechowywaniem
Innowacje
Możliwość wykorzystania zwierząt w produkcjach
Ukryte linie produkcyjne
Możliwość dezaktywacji sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji
Silo- i ProductionSpawner mogą teraz przechowywać więcej niż jeden przedmiot na raz
W silosie można teraz wybrać typ sadzonki, usuwając odpowiednie palety
Po usunięciu palety sadzonek wyświetlany jest teraz właściwy gatunek drzewa
Podczas usuwania kłód można teraz wybrać długości 1-20m (regulowane w XML, domyślnie 6m)
Towary w produkcjach są sprzedawane w momencie ich sprzedaży/wyburzenia
Dodano MixMode i BoosterMode dla całych linii produkcyjnych/produkcyjnych
Tryby produkcji są wyświetlane jako osobna linia w przeglądzie
Nowe i zaktualizowane tłumaczenia
Wersja 1.4.0.1
Naprawiono błąd z boostMode
Rozważono błąd zapisu w StoreItemScript
Bugfix z wyświetlaniem cykli produkcyjnych
Wersja 1.4.0.2
Pomoc w naprawie błędów innych modów powinna znów działać poprawnie
Wersja 1.4.1.0
Obiekty poziomu wypełnienia mogą teraz używać wielu typów wypełnienia lub kategorii typów wypełnienia jako sumy
Możliwość wykorzystania dowolnej ilości godzin otwarcia
Wersja 1.4.1.2
Bugfix z godzinami otwarcia
System dystrybucji poprawek z PnH
Wersja 1.4.1.3
Bugfix z godzinami otwarcia i ręcznymi spawnami
Braeven