Weipersdorf v1.0.0.1












Weipersdorf v1.0.0.1
Na granicy Górnej i Dolnej Bawarii, w powiecie Erding, leży idylliczna wioska Weipersdorf.
Wersja 1.0.0.1
Następujące problemy zostały już naprawione:
– Usunięto niewidoczne, drobne kolizje w kurniku na Farmie 05 (pozostałości po pracach budowlanych)
– Usunięto niewidzialne kolizje między chlewnią (w pobliżu wiatraka) a drewutnią (zapomnieliśmy o niewidzialnym budynku, który tam był)
– Usunięto dwie niewielkie kolizje na parkingu przed centrum ogrodniczym
– Przerobiono wszystkie plandeki wodne
– Pływające drzewa w wersji 1.0.0.1 Obszary nadal uziemione
– Gmina usunęła zarośniętą trawę przy drodze
– Odrestaurowano oświetlenie w ogródku piwnym i pawilonie (kable + gniazdka)
– Zakryto napisy w innych językach
– Tekst na niektórych drzwiach został zmieniony na niemiecki
– Obory na pastwiskach południowych i zachodnich, Gospodarstwo 02 i Gospodarstwo 03 teraz przyjmują bele, gdy są uruchamiane przez słomę (w pliku XML była jedna/zbyt duża liczba)
– Drobne zmiany wizualne na obrzeżach łąk i pól
– Teraz przy chlewikach i sklepie handlarza są kałuże wody
– Uchwyty bram przesuwnych na Farmie 05 zostały dostosowane do komfortowej wysokości
Aby zobaczyć wszystkie zmiany, musisz rozpocząć nową grę!
Nie jest to jednak absolutnie konieczne, jeśli kilka kępek trawy na poboczu drogi, kilka brakujących pasów trawy na skraju pola i nieco dziwna kałuża (zmiana podłoża) przy sklepie handlarza nie przeszkadzają. Zmiany w roślinności i zmianie podłoża przy sklepie handlarza są niestety widoczne tylko w GIANTS z nowym zapisem gry.
Do wszystkich pozostałych poprawek błędów nie potrzebujesz nowego zapisu gry. Działają bez niego.
Weipersdorf
Rozkoszuj się bawarskim urokiem na naszej małej, ale szczegółowej mapie 2x.
Mapa oparta jest na rzeczywistym terenie na granicy Górnej i Dolnej Bawarii.
Sielankowa wioska Weipersdorf, należąca do gminy Langenpreising, położona jest wśród pagórków z łąkami i polami
na skraju jednego z największych zwartych obszarów leśnych w powiecie Erding w Górnej Bawarii.
Projekty konsolidacji gruntów z lat 70. i 80. XX wieku pozostawiły ten obszar w dużej mierze nietkniętym, dlatego pola, łąki i lasy w niektórych miejscach nadal wyglądają niemal tak samo, jak 200 lat temu.
Drogi są wąskie, lasy gęste, łąki soczyście zielone, a mieszkańcy przyjaźni i gościnni.
Daj się oczarować dziewiczej przyrodzie i pielęgnuj pola i łąki tak jak w „Dzieńach dziadka”.
Stań się częścią małej, zżytej społeczności wiejskiej, spotkaj się ze znajomymi w lokalnym ogródku piwnym lub po prostu delektuj się świeżą, grillowaną rybą na patyku w towarzystwie lokalnych rybaków.
Przejmij lokalne zakłady produkcyjne lub rozszerz swoje gospodarstwa o łąki i pastwiska.
Zajmij się handlem drewnem, przejmij gospodarstwo z sadem jabłkowym i tłocznią soku lub pracuj jako wykonawca robót budowlanych i właściciel biogazowni.
Jest mnóstwo rzeczy do odkrycia i zarządzania, więc zacznij działać i pomóż jednej z dziewięciu farm znów zabłysnąć!
Przejmij lokalne firmy lub gospodarstwa i powiększ swoje posiadłości! Nasza mapa jest idealna dla wszystkich miłośników klasycznych samochodów i małych pojazdów i oferuje:
70 pól (ok. 1 do 5 hektarów)
27 łąk (niektóre z misjami trawiastymi)
10 obszarów leśnych
6 pastwisk dla zwierząt
9 gospodarstw
1 biogazownia z działalnością kontraktową i małym domem
1 salon samochodowy ze stacją benzynową i drugi salon na skraju miasta
1 sklep z artykułami rolniczymi
17 różnych zakładów produkcyjnych
10 różnych punktów sprzedaży
1 bezpłatna, płaska powierzchnia budowlana
36 unikalnych przedmiotów kolekcjonerskich i niemieckich tablic rejestracyjnych
50 tekstur podłoża do pomalowania w grze, niszczenie ścierniska, przycinanie wielu owoców, 256 kątów nachylenia podłoża, gotowe na dodatek Highland Fishing
Wszystkie mody wymagane dla mapy zostaną pobrane z GIANTS Modhub po uruchomieniu gry.
Jeśli chcesz zobaczyć więcej zwierząt na pastwiskach, możesz pobrać następujący mod (tylko na mocniejsze komputery!!):
Wielkie podziękowania dla Le0_Modding za udostępnienie schronu FS19 ze stajnią. (Model został przez nas poprawiony)
Jeszcze raz składamy szczególne podziękowania firmie FBM Landbauer za liczne udzielone nam pozwolenia.
W powstanie mapy wnieśli swój wkład następujący ludzie:
Augustinus50 – Pomysł na mapę, projekt i wdrożenie, główny kartograf, człowiek od wszystkiego
Andy9016 – artysta MAYA 3D, twórca „specjalnych” obiektów i ogromna pomoc w niemal wszystkim, co znajduje się na mapie
Deutz9340 – Współpraca przy animacjach zagród dla zwierząt i drzwi, tworzenie punktów sprzedaży/zakupu
TaZ-Modding – artysta MAYA 3D, budowa różnych budynków i znaków
nop82, Pat7575 — Tworzenie mapy PDA, integracja funkcjonalności multi-fruit i wspólne rozwiązywanie problemów
Chcielibyśmy również podziękować następującym osobom za testowanie: BG Patti, MarianVirtuellFarming, andi_burning_gamers
Autor:Augustinus50
