Volkswagen Golf II G60 Limited v1.1.0.0





Volkswagen Golf II G60 Limited v1.1.0.0
Volkswagen Golf II G60 Limited (210 KM)
Wersja 1.1.0.0
Zmień wydech, aby pasował do prawdziwego
Zmień obraz na sklep
Volkswagen zaprezentował G60 w 1990 roku. W oparciu o wersję 8-zaworową różnił się on dodaniem sprężarki, która zwiększyła moc ze 112 do 160 KM. Jednak przed uruchomieniem produkcji G60 Volkswagen eksperymentował z montażem kompresora i wielu innych rozwiązań technicznych w modelu wyprodukowanym w zaledwie 71 egzemplarzach, Volkswagen Golf II G60 Limited.
Produkowany w latach 1988-1989 Golf GTI G60 Limited został opracowany przez dział konkurencji producenta, firmę Volkwagen Motorsport. Sprzedawany wyłącznie w Niemczech w siedzibie Volkwagen Motorsport w Hanowerze poinformowanym klientom, był dostępny tylko w wersji 5-drzwiowej i wyłącznie w kolorze czarnym (dlatego na FS22 nie ma możliwości wyboru koloru w tym modzie). Aby odróżnić go od GTI, miał osłonę chłodnicy podkreśloną niebieską obwódką, a jego logo GTI zostało zastąpione plakietką ze znakiem towarowym VW Motorsport. Został również wyposażony w 15-calowe felgi BBS RM i pełne skórzane wnętrze.
W porównaniu do G60, jego silnik był 16-zaworowy wyposażony w sprężarkę, która rozwijała nie mniej niż 210 KM. Aby przenieść tę moc, został wyposażony w napęd na wszystkie koła Syncro z Golfa G60 Rallye (kolejna pochodna Golfa 2 G60, która posłużyła jako podstawa do homologacji wersji rajdowej do zawodów).
Wreszcie G60 Limited był od 1989 do 2001 roku (pojawienie się Golfa 4 R32 o mocy 241 KM), czyli przez 11 lat najszybszym Golfem na świecie i do dziś jest to Golf najbardziej poszukiwany przez prawdziwych fanów marki Należę do, to jest Święty Graal!!! wszystkich Golfów.
Autor:DR3RS Gheqor Lezzy