Uniwersalny Autoload v1.0.1.1

FS25 Inne

Uniwersalny Autoload v1.0.1.1

Ta funkcja automatycznie aktualizuje domyślne przyczepy z gry podstawowej i wprowadza zmiany do wszystkich nowych lub istniejących przyczep na farmie. Szczegółowe instrukcje dotyczące dostosowywania własnych przyczep lub palet z modyfikacjami można znaleźć w dołączonym pliku read-me. Ciesz się płynną integracją i ulepszoną funkcjonalnością. Oficjalny Github: https://github.com/loki79uk/FS25_UniversalAutoload

Rejestr zmian:

v1.0.1.1 – Najnowszy dodatek Highlands DLC
Dodano obsługę DLC Highlands
Dodano domyślne konfiguracje dla nowych wagonów kolejowych i statków towarowych
Poprawiono nazwę wagonu Timber Wagon (błędnie nazwanego SugarBeet Wagon przez GIANTS)
UAL będzie teraz przeszukiwać domyślny plik konfiguracji w celu znalezienia niezdefiniowanych pojazdów (plik ustawień modyfikacji ma priorytet)
Dodano polecenie konsoli ualRestoreDefaultConfigs — tworzy kopię zapasową istniejącego pliku ustawień i zastępuje go wyłącznie kopią pliku ustawień domyślnych
Opóźnienie automatycznej konfiguracji w sklepie o 10 sekund (niektóre pojazdy nie były w pełni załadowane po otwarciu sklepu i dlatego nie zostały prawidłowo wykryte przez algorytm)

UWAGI DOTYCZĄCE TRYBU ŁADOWANIA PALET:
Tryb zbierania palet działa tylko wtedy, gdy urządzenie nie jest w ruchu (jak miało to miejsce wcześniej przy załadunku palet)
Do włączenia trybu beli i trybu palety służy ta sama kombinacja klawiszy (SHIFT-CRTL-R)
Który tryb zostanie aktywowany, zależy od tego, który element (BALE lub PALETA) zostanie wykryty jako pierwszy

UWAGI:

Jak zwykle wraz ze wzrostem wersji głównych, istnieje zwiększone ryzyko pojawienia się nowych błędów. Cofnąłem niektóre zmiany, które wprowadziłem, aby zrekompensować brak wykrywania kolizji (overlapBox), więc jest całkiem prawdopodobne, że przeoczyłem jakieś zmiany. Chociaż mam kilka scenariuszy testowych w różnych zapisanych grach, które wszystkie przeszły pomyślnie, nie jestem w stanie przetestować każdej możliwości samodzielnie.

Jeśli zresetujesz obszar w sklepie (Shift-Ctrl-środkowy przycisk myszy), domyślna strefa powinna teraz zostać podniesiona, aż nie będzie kolidować z podstawą. Będę pracował nad wykorzystaniem takich sztuczek, aby ulepszyć domyślny algorytm wykrywania (szczególnie w przypadku przyczep z kłodami) w przyszłych wersjach.

STRESZCZENIE:
Tryb dla jednego gracza działa prawidłowo w przypadku BEL, PALET i BIG-BAGÓW
Tryb wieloosobowy ładuje się bez zawieszania, ale przeprowadziłem tylko podstawowe testy. UŻYWAJ NA WŁASNE RYZYKO
Każdy nowy pojazd zostanie automatycznie załadowany po zakupie w sklepie (patrz poniżej)
Każdy prawidłowy pojazd w zapisanej grze załaduje ustawienia, jeśli są dostępne

NOWE FUNKCJE:
Domyślnie obsługiwane są wszystkie palety, big-bagi i bele
Automatyczne wykrywanie stref załadunku przyczep (w warsztacie)
Interfejs użytkownika umożliwiający dostosowanie rozmiaru strefy załadunku w sklepie przed zakupem
Nie są wymagane żadne zewnętrzne pliki konfiguracyjne!!

ABY SKONFIGUROWAĆ STREFY ŁADOWANIA:
Aby aktywować edycję, kliknij środkowym przyciskiem myszy w sklepie
Kliknij prawym przyciskiem myszy i przeciągnij, aby przesunąć poszczególne ściany
ALT + prawy przycisk myszy i przeciągnij, aby przesunąć przeciwległe ściany (użyj tego do zmiany szerokości)
SHIFT-prawy przycisk myszy i przeciąganie, aby przesunąć całą strefę
CTRL z dowolnym z powyższych przycisków umożliwia precyzyjną kontrolę
Naciśnij SHIFT-CTRL i środkowy przycisk myszy, aby automatycznie obliczyć strefę od podstaw (jeśli coś pomylisz)
Konfigurację można edytować w ustawieniach moda w pliku XML (jeśli wiesz, co robisz)

PLANOWANE FUNKCJE:
Menu ustawień globalnych (w sklepie)
Przed zakupem ustaw opcje pojazdu w sklepie
Rekonfiguruj pojazdy w warsztacie
Tryb zbierania bel
Przyczepy do przewozu drewna (można je skonfigurować, ale na razie nie ładuj niczego)
Synchronizacja ustawień dla wielu graczy
Pokaż wyświetlacz debugowania w trybie wieloosobowym
Niestandardowe powiązania klawiszy

ZNANE PROBLEMY:
Istniejące zwiastuny w zapisanej grze nie zostaną automatycznie wczytane (do czasu ponownego uruchomienia z prawidłowymi ustawieniami)
Edycja/dostosowywanie pojazdu w warsztacie nie ma wpływu na rzeczywisty pojazd
Pozycje obiektów aktualizują się powoli w trybie wieloosobowym
Wykrywanie obiektów w trybie wieloosobowym jest słabe (przydatne jest ich przesuwanie)
Brak zapisywania konfiguracji pojazdów podczas zapisywania gier wieloosobowych

PRZECZYTAJ TO NAJPIERW

Wygląda na to, że panuje spore zamieszanie wokół sposobu zapisywania i wczytywania ustawień:

Jeśli masz już pojazd w zapisie gry przed dodaniem UAL, musisz kupić kolejną kopię tego samego pojazdu, aby utworzyć ustawienie, a następnie ponownie uruchomić zapisany stan gry, którego chcesz użyć. Możesz go kupić w dowolnym zapisie gry, ale sam fakt zakupu spowoduje utworzenie globalnego domyślnego stanu gry dla tego pojazdu.
W tej chwili plik konfiguracyjny jest aktualizowany/zapisywany (w ustawieniach modów) po KUPNIE pojazdu lub wprowadzeniu zmian w pojeździe w warsztacie (np. po prostu zmianie tablicy rejestracyjnej). To tymczasowe obejście problemu, dopóki nie dodam odpowiedniego przycisku do „zastosowania” nowych ustawień.
W grach wieloosobowych wszyscy klienci mogą edytować pojazdy po ich zakupie, ale konfiguracja jest zapisywana TYLKO NA SERWERZE. Zatem ustawienia domyślne serwera zostaną ustawione przez ostatniego gracza, który je zmodyfikował. Ustawienia poszczególnych pojazdów powinny być zachowane do końca gry, aż do restartu serwera, po czym ustawienia domyślne zostaną zastosowane do wszystkich. Muszę zaprojektować lepszy system z uprawnieniami i poprawnym menu GUI.

Jeśli masz problem z pojazdem, który w ogóle nie ładuje palet, sprawdź kilka rzeczy

Jeśli nie widzisz strefy ładowania z komunikatem debugowania (Shift-Ctrl-F12), najprawdopodobniej wpis dotyczący tego pojazdu jest uszkodzony w pliku ustawień moda. Spróbuj całkowicie usunąć plik lub wyszukaj pojazd, z którym masz problem, i usuń wpis dotyczący tego pojazdu.
Występuje problem z zapisywaniem konfiguracji, gdy ścieżka instalacyjna gry zawiera szerokie znaki (Unicode/nie-ASCII), np. znaki rosyjskie lub chińskie. W takim przypadku pojawia się problem z wczytywaniem woluminu. Nie do końca rozumiem przyczynę, ale znajdę rozwiązanie.
Możliwe też, że po prostu nie masz wybranej/aktywnej przyczepy w grze. Naciśnij „G”, aby przełączyć wybrany osprzęt z ciągnika/ciężarówki.

Autor:
loki79uk




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS25 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!