Unimog U1250, U1450, U1650 Wersja beta v0.9.3.0










Unimog U1250, U1450, U1650 Wersja beta v0.9.3.0
Unimog w długiej wersji z dźwigiem załadunkowym i licznymi opcjami konfiguracji (beta).
Dziennik zmian 0.9.3.0:
Dodano dźwięk wewnątrz budynku w przypadku deszczu i gradu,
Dodano dźwięki sygnału GPS,
Skorygowano dźwięk hamulca,
Ponownie wyregulowano tylny podnośnik
Dodano żuraw leśny w czystej postaci
Dźwig leśny jest dostępny za 24 200 € w sekcji Leśnictwo w zakładce „Różne”. Można go zamontować tylko do długiego Unimoga U1X50. Po zamontowaniu dźwigu Unimog może również pomieścić krótką wannę.
Pierwszy Mercedes-Benz Unimog U 1250 został zbudowany w 1984 roku, a ostatni U 1650 z serii ciężkich pojazdów zjechał z linii produkcyjnej w 2002 roku. Unimogi U 1250, U 1450 i U 1650 miały silnik 6-cylindrowy.
Model LS Unimog charakteryzuje się następującymi cechami:
– Dostępne jako U1250, U1450 i U1650
– Cena: 26 400 € – 46 400 €
– 6 wersji silnika od 125 do 241 KM
– Prędkość maksymalna: 80 km/h
– Możliwość konfiguracji hydrauliki przedniej i tylnej
– 18 prawdziwych kolorów Unimoga
– 28 kombinacji opon/koł
– Opcja pasażera w trybie wieloosobowym
– Sprzęganie ręczne za pomocą interaktywnego sterowania
Dalsze opcje konfiguracji:
– Okna suche lub mokre w deszczu
– Klimatyzacja dachowa firmy Behr
– Klatka leśna
– Grill kukurydziany
– Przedni zderzak
– Orurowanie z podwójnymi reflektorami
– Uchwyt orurowania na dachu
– Brak, jeden lub dwa obrotowe sygnalizatory świetlne
– Z naklejkami bocznymi Unimoga lub bez
– Trzy warianty układu wydechowego
– 4 dodatkowe świetliki dachowe
– Osłona przeciwsłoneczna
– Monitor (gotowy na „Real GPS”)
– Sterowanie interaktywne lub sterowanie myszą
– Gotowy na rolnictwo precyzyjne
– Róg z dźwiękiem klaksonu
– Możliwość przełączania na przednim panelu za pomocą układu scalonego
– Osłona przedniej lampy
– Podkowa na osłonie chłodnicy
– Konfiguracja kolorystyczna okładki
– Różnorodne kolory i materiały podłogi łóżka
W porównaniu do innych pojazdów LS, Unimog ma dodatkowe funkcjonalne kontrolki:
– Kierunkowskazy do pierwszej i drugiej przyczepy
– Napiwki
– Napęd na wszystkie koła (z Enhanced Vehicle)
– Mechanizm różnicowy (z ulepszonym pojazdem)
– Hamulec ręczny (z ulepszonym pojazdem)
– WOM włączony (standard w Giants)
– Obrotowy sygnalizator (standard w Giants)
– Światło rezerwowe (standard w Giants)
– Kontrolka zmiany biegów (cztery kontrolki na środku deski rozdzielczej)
Lampki kontrolne w kształcie żarówek wtykowych zostały zaprojektowane specjalnie dla Unimoga.
Oddzielny obciążnik podłoża betonowego można nabyć w kategorii sklepu „Obciążniki”:
– Cena: 1000 €
– Waga: 1400 kg
Krótkie koryto na nadwozie można znaleźć w kategorii sklepu „Nadwozie wymienne”:
– Cena: 5500–8500 euro
– Pojemność: 1500l – 3800l
– 5 konfiguracji łóżek
Koryto na długie nadwozie można znaleźć w kategorii sklepu „Nadwozie wymienne”:
– Cena: 6500–9500 euro
– Pojemność: 2500l – 6000l
– 5 konfiguracji łóżek
Przedni układ hydrauliczny można kupić za 1500 euro w kategorii sklepu „Różne”; można go następnie w dowolnym momencie podłączyć i odłączyć za pomocą osprzętu. Alternatywnie przedni układ hydrauliczny można kupić jako część konfiguracji Unimog; można go wtedy odłączyć tylko w warsztacie. Oddzielny przedni układ hydrauliczny ma tę zaletę, że jest łatwiejszy w podłączeniu i odłączeniu, ale wadą jest to, że odpada, jeśli przypadkowo naciśniesz przycisk osprzętu, nawet jeśli przedni układ hydrauliczny został przypadkowo wybrany.
Dźwig jest dostępny za 22 100 € w kategorii sklepu „Różne”; można go zamontować tylko do długiego Unimoga U1X50. Dźwig ma hak do załadunku dużych worków. Po zamontowaniu dźwigu Unimog może również pomieścić krótką skrzynię ładunkową.
Chwytak do kłód jest dostępny za 2100 € w sekcji Leśnictwo w sekcji „Różne”. Chwytak do kłód jest specjalnie zaprojektowany do dźwigu Unimog (patrz powyżej). Jeśli sprzęganie chwytaka do kłód z dźwigiem nie działa, należy obrócić rotator dźwigu, aż pojawi się symbol sprzęgania.
Drzwi, tylną szybę i właz dachowy można otworzyć, przeciągając mysz i przytrzymując jej przycisk (sterowanie myszą).
Plandekę Unimoga otwiera się za pomocą przycisku „N”, a plandekę przyczepy za pomocą przycisku „Y”.
Wbrew powszechnemu zwyczajowi drużyny Giants, podczas deszczu na szybach mogą być widoczne krople deszczu, a wycieraczki pozostają czyste.
Opcjonalny mod RealGPS do monitora możesz pobrać tutaj: Real GPS Mod | ModHub | Farming Simulator
Chcielibyśmy szczerze podziękować licznym byłym współpracownikom, którzy wyrazili swoją aprobatę!
Bez nich wydanie Unimoga nie byłoby możliwe. Są to:
bm-modding (oryginalni modderzy modelu)
Maxter (FH + jego Unimog został zmierzony w tamtym czasie)
FBM (Unimog był projektem zespołowym FBM w LS19)
Puma, Hunter4987, Bremi456 i sNiksnak (LS19)
Gnieździk
Landmensch
Współautorzy obecnej wersji LS25:
AlexL353_modding, PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm
Informacje o wykorzystanych częściach można znaleźć w modDesc.
Wsparcie na forum Modding-Welt.
Mam nadzieję, że Unimog przypadnie Ci do gustu!
AlexL3533_modding, Modding-Welt (LS25), bm-modding (Urmodell)
Mitwirkende:
LS25: AlexL353_modding, PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm
LS19 + LS22: PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm, Gnescher
LS19: FBM-Team, Puma, Hunter4987, Bremi456, sNiksnak
LS13 + LS15: bm-modding, feat. MadMax, Maxter, Wopster
Infos zu verwendeten Teilen in der modDesc.
