Unimog U1200, U1400, U1600 v0.9.2.0





Unimog U1200, U1400, U1600 v0.9.2.0
Pierwszy Mercedes-Benz Unimog U 1200 został zbudowany w 1976 roku, a ostatni U 1600 z serii ciężkich pojazdów zjechał z linii montażowej w 2002 roku. Unimogi U 1200, U 1400 i U 1600 miały silnik 6-cylindrowy.
Dziennik zmian 0.9.2.0:
Naprawiono błąd IC.
Tylny podnośnik elektryczny podnosi nieco mniej w wersjach bez wycięcia w podłodze, ponieważ niektóre osprzęty mają górne łączniki, które sięgają do skrzyni ładunkowej. Jeśli wymagana jest szczególnie duża wysokość podnoszenia dla tylnej hydrauliki, należy zakupić jedną z dwóch wersji z wycięciem w podłodze.
Model LS Unimog charakteryzuje się następującymi cechami:
– Dostępne jako U1200, U1400 i U1600
– Cena: 26 400 € – 46 400 €
– 6 wersji silnika od 125 do 241 KM
– Prędkość maksymalna: 80 km/h
– 7 konfiguracji platformy
– Pojemność: 1500l – 3800l
– Możliwość konfiguracji hydrauliki przedniej i tylnej
– 18 prawdziwych kolorów Unimoga
– 28 kombinacji opon/felg
– Opcja pasażera w trybie wieloosobowym
– Sprzęganie ręczne za pomocą interaktywnego sterowania
Inne opcje konfiguracji:
– Okna suche lub mokre w deszczu
– Klimatyzacja dachowa firmy Behr
– Klatka leśna
– Grill kukurydziany
– Przedni zderzak
– Orurowanie z podwójnymi reflektorami
– Uchwyt orurowania na dachu
– Brak, jeden lub dwa obrotowe sygnalizatory świetlne
– Z naklejkami bocznymi Unimoga lub bez
– Trzy warianty układu wydechowego
– 4 dodatkowe świetliki dachowe
– Osłona przeciwsłoneczna
– Monitor (gotowy na „Real GPS”)
– Sterowanie interaktywne lub sterowanie myszą
– Gotowy na rolnictwo precyzyjne
– Róg z dźwiękiem klaksonu
– Możliwość przełączania na przednim panelu za pomocą układu scalonego
– Osłona przedniej lampy
– Podkowa na osłonie chłodnicy
– Konfiguracja kolorystyczna okładki
– Różnorodne kolory i materiały podłogi łóżka
W porównaniu do innych pojazdów LS, Unimog ma dodatkowe kontrolki działania:
– Kierunkowskazy do pierwszej i drugiej przyczepy
– Napiwki
– Napęd na wszystkie koła (z Enhanced Vehicle)
– Mechanizm różnicowy (z ulepszonym pojazdem)
– Hamulec ręczny (z ulepszonym pojazdem)
– WOM włączony (zgodnie ze standardem Giants)
– Obrotowy sygnalizator (zgodnie ze standardem Giants)
– Światło rezerwowe (zgodnie ze standardem Giants)
– Kontrolka zmiany biegów (4 kontrolki na środku deski rozdzielczej)
Lampki kontrolne w kształcie żarówek wtykowych zostały zaprojektowane specjalnie dla Unimoga.
Oddzielny obciążnik podłoża betonowego można nabyć w kategorii sklepu „Obciążniki”:
– Cena: 1000 €
– Waga: 1400 kg
Koryto na nadwozia można znaleźć w kategorii sklepu „Nadwozie wymienne”:
– Cena: 5500–8000 euro
– Pojemność: 1500l – 3800l
– 5 konfiguracji platformy
Koryto na skrzynię ładunkową można stosować w Unimogu tylko wtedy, gdy został on zakupiony w konfiguracji „Bez płaskiej skrzyni”.
Przedni układ hydrauliczny jest dostępny do kupienia za 1500 € w kategorii sklepu „Różne”. Można go następnie w każdej chwili przymocować i zdjąć za pomocą osprzętu. Alternatywnie przedni układ hydrauliczny można również kupić jako część konfiguracji przy zakupie Unimoga; można go wtedy zdjąć tylko w warsztacie. Oddzielny przedni układ hydrauliczny ma tę zaletę, że jest łatwiejszy w przymocowaniu i odłączeniu, ale wadą jest to, że odpada, jeśli przypadkowo naciśniesz przycisk mocowania, gdy przypadkowo wybrano przedni układ hydrauliczny.
Drzwi, tylną szybę i właz dachowy można otworzyć za pomocą interaktywnego sterowania lub przeciągając mysz, przytrzymując jednocześnie jej przycisk (sterowanie myszą).
Plandekę Unimoga otwiera się za pomocą przycisku „N”, a plandekę przyczepy za pomocą przycisku „Y”.
Konfiguracja umożliwia ustawienie wyświetlania kropel deszczu na oknach podczas deszczu, wbrew powszechnemu standardowi Giants, a jednocześnie pozwala na zachowanie czystości wycieraczek.
Można również zakupić opcjonalny moduł RealGPS do monitora.
Chcielibyśmy szczerze podziękować licznym byłym współpracownikom, którzy wyrazili swoją aprobatę!
Bez nich wypuszczenie Unimoga na rynek nie byłoby możliwe.
Są to:
bm-modding (oryginalni modderzy modelu)
Maxter (FH + jego Unimog został zmierzony w tamtym czasie)
FBM (Unimog był projektem zespołowym FBM w LS19)
Puma, Hunter4987, Bremi456 i sNiksnak (LS19)
Landmensch, Gnescher
PeterAH, AlexL353_modding, WolfIQ, Oldenfarm, Modding-Welt-Team, bm-modding (Urmodell) Weitere Mitwirkende: LS19 - LS22: PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm, Gnescher LS19: FBM-Team, Puma, Hunter4987, Bremi456, sNiksnak LS13 + LS15: bm-modding, feat. MadMax, Maxter, Wopster LS25: Landmensch Infos zu verwendeten Teilen in der modDesc.
