Typy domyślne v1.0.0.5

FS25 Inne

Typy domyślne v1.0.0.5

wersja 1.0.0.5:

  • Zaktualizowano sposób ładowania ustawień domyślnych, teraz powinno być bardziej wydajne
  • Dodano sprawdzanie podwójnie zarejestrowanych typów wypełnień
  • Drobne poprawki błędów

To mały dodatek, który zmienia sposób ładowania typów wypełnień i owoców. Zwykle najpierw ładują się pliki xml z folderów instalacyjnych gry, a następnie ładowane są informacje o mapie i dodawane do istniejących wpisów.

Umożliwia to twórcom map uczynienie konfiguracji map konfiguracją bazową, całkowicie omijając pliki instalacyjne gry. Pozwala to na większą elastyczność i kontrolę podczas konfigurowania typów map, a także rozwiązuje niektóre problemy, które mogą wynikać z dodawania do istniejących wpisów.

Aktywacja jest tak prosta, jak skopiowanie pliku(ów) xml, których chcesz użyć jako nowej bazy, do swojej mapy i użycie klucza thDefaultTypes w pliku map.xml. Przykłady są zawarte w folderze sdk tego moda.

Obecnie obsługiwane:

  • maps_fillTypes.xml (konfiguracja typu wypełnienia)
  • maps_fruitTypes.xml (konfiguracja typu owocu)

Aktywacja jest tak prosta, jak skopiowanie pliku(ów) konfiguracji xml z folderu instalacyjnego gry do mapy, a następnie użycie klucza thDefaultTypes w pliku map.xml. Przykłady znajdują się w folderze sdk tego moda.

Przykłady:
<nazwa pliku owocowego=”ścieżka/do/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
<fillTypes filename=”ścieżka/do/maps_fillTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>

Ponadto, a to jest tylko zwykły proces ładowania, gdy podasz zewnętrzną nazwę pliku (np. maps_fruitTypes.xml lub maps_fillTypes.xml”), musisz również skopiować wszystkie powiązane informacje z pliku map.xml do określonego pliku . Gra domyślnie ładuje się albo z określonego pliku -lub- z pliku map.xml, a nie z obu.

Na przykład wszystko w sekcji <fruitTypes> (oprócz wskaźnika nazwy pliku i klucza thDefaultTypes) musiałoby zostać skopiowane do osadzonego w mapie pliku maps_fruitTypes.xml. Ponadto rzeczy normalnie znajdujące się w maps_fruitTypes.xml, takie jak <fruitTypeCategories>, również musiałyby zostać skopiowane z pliku map.xml do pliku maps_fruitTypes.xml.

Na koniec, stała $data filename nadal działa, o ile wiem. Nie musisz kopiować wszystkich plików foliage i textures ani niczego takiego. Wystarczy główny plik xml konfiguracji i przejdź dalej.

Uwaga: To również rozwiązuje obecny problem podwójnej rejestracji typu owocu podczas próby zmiany wartości typu waniliowego owocu/wypełnienia. Podwójne rejestracje pokażą ostrzeżenie i spróbują dokonać samokorygowania, jeśli ten mod jest włączony. NIE musisz edytować mapy, aby uzyskać tę funkcjonalność. Jest ona włączana po prostu przez aktywację moda.

Autor:
ThundRFS




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS25 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!