Transport maszyn leśnych Sisu v1.0.0.0




Transport maszyn leśnych Sisu v1.0.0.0
Transport maszyn leśnych Sisu Polar Carrier. JESTEŚMY DUMNI
KIEDY OTRZYMAMY BROSZURĘ
ZAPROJEKTOWANE W FINLANDII
KOLEKCJA SISU POLAR
Sisu Polar, który spełnia normy Euro VI, powstał, aby wytrzymać wymagające i zmieniające się warunki Północy. Podstawą całego procesu projektowania była chęć stworzenia narzędzia odpowiedniego dla fińskich profesjonalistów, wyposażonego w najnowocześniejszą technologię. ODNOWIONY WEWNĘTRZNY TRANSPORT POLARNY TERAZ PRZENOSI KAŻDĄ MASZYNĘ JESZCZE ŁATWIEJ.
NOWE FUNKCJE DOSTĘPNE DLA CARRIERA SPRAWIAJĄ, ŻE JEST BARDZIEJ ZWROTNY, WYDAJNY I NAJBARDZIEJ WSZECHSTRONNY NA RYNKU.
Rozkład masy
Z SISU Polar Carrier nie będzie problemu z tyłem samochodu pod względem masy, gdyż technicznie dopuszczalna masa podwozia wynosi 33,5 tony. Środek ciężkości został znacznie przesunięty do przodu poprzez skrócenie rozstawu przednich osi o 50 mm, dzięki czemu naciski na osie mieszczą się w dozwolonych granicach.
Konstrukcja ramowa i kratka
Podwójna rama nośnika na całej długości umożliwia konstrukcję bez ramy pomocniczej pomiędzy 2. i 3. osią, dzięki czemu dolny poziom rusztu i środek ciężkości ładunku znajdują się możliwie nisko. Odległość między 4. i 5. osią również została skrócona o 90 mm, aby uzyskać łagodniejszy kąt obciążenia. Do tylnej rampy rusztu mocowana jest listwa otworowa z funkcją pływającą.
Funkcje osi
Znane drukowanie w drugiej osi i zmniejszenie o połowę ciśnienia w piątej osi z 5-osiowego SISU Polar Rock jest teraz dostępne również dla firmy Carrier.
Pilot
Światła robocze i hydrauliczna rampa tylna siatki transportowej maszyny mogą być teraz sterowane zdalnie.
Zbiornik PA
Transporter jest wyposażony w aluminiowy zbiornik paliwa i AdBlue z homologacją typu E.
Lodge Forestman