Terrain Height Adjuster v1.0.0.7


Terrain Height Adjuster v1.0.0.7
To bardzo eksperymentalna aktualizacja: całkowicie zmienia wpływ ciężaru maszyn i urządzeń, a także przyczepność opon, a także stanowi próbę nadania sensu stosowaniu przeciwwag (wymaga jeszcze testów)!
Wersja 1.0.0.7
Jest to bardzo niewielka aktualizacja rozgrywki, która zmieniła głównie ikonę w grze. Natomiast prace nad mobem zostały wstrzymane, ponieważ mam teraz dużo egzaminów i nie mam wystarczająco dużo czasu na wszystko.
Aby mod działał poprawnie, musisz ustawić wartość maxheight = "0.7" w pliku "mape.i3D" znajdującym się w Farming Simulator 25 Data Maps Mapeu-Sas lub w pliku swojej karty mody. W pliku "Mapeu.i3d" potrzebujesz następującego wiersza: <DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="25" blendOutDistance="5" maxHeight="0.7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
Poślizgi w deszczu – pojazdy tracą przyczepność, a z ich powierzchni może spadać mokra trawa i brud.
Głębokie koleiny – widoczne są ciężkie liście maszyny, zwłaszcza na miękkiej glebie po deszczu.
Jazda w błocie – jazda po wilgotnym podłożu na wąskich oponach zwiększa ryzyko utknięcia.
Dynamiczne ustawienia parametrów – mod automatycznie reaguje na zmiany pogody i nawierzchni.
Erata
