Terrain Height Adjuster v1.0.0.4





Terrain Height Adjuster v1.0.0.4
Wersja 1.0.0.4
– Nieco przerobiona struktura, modyfikacja i ulepszona fizyka, na razie zachowanie na marginesie (ale jak bardzo jest to dopracowane, chciałbym usłyszeć z recenzji, może wszystko zepsułem)
Aby mod działał poprawnie, należy ustawić wartość maxheight = "0.7" w pliku "mape.i3D" znajdującym się w /Farming Simulator 25/Data/Maps/Mapeu-Sas lub w pliku swojej karty mody.
W pliku „Mapeu.i3d” potrzebny jest następujący wiersz:
<DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="25" blendOutDistance="5" maxHeight="0.7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
– Ślizgi w deszczu – pojazdy tracą przyczepność i mogą gubić mokrą trawę i brud.
– Głębokie koleiny – widoczne są ciężkie liście maszyny, zwłaszcza na miękkiej glebie po deszczu.
– Jazda w błocie – jazda po wilgotnym podłożu na wąskich oponach zwiększa ryzyko utknięcia.
– Dynamiczne ustawienia parametrów – mod automatycznie reaguje na zmiany pogody i nawierzchni.
Erata
