Szablon mapy Multifruit Pack Prefab v1.0.0.1





Szablon mapy Multifruit Pack Prefab v1.0.0.1
Pakiet szablonów map Multifruit składający się ze standardowej mapy i mapy 4x
– 32 Kąt gruntu
– Nowe uprawy: żyto, orkisz, pszenżyto, żyto zielone, żyto ćwikłowe, gorczyca, próchnica aktywna, kukurydza kiszonkowa, międzyplon kwitnący, pszenica ozima, pszenica jara, jęczmień ozimy, jęczmień jary, lucerna i koniczyna
– Wbudowane niszczenie ścierniska
– Dostosowano kalendarz siewu i zbiorów
– Dodano więcej tekstur do malowania (również w grze)
– Bawełna i trzcina cukrowa nie są uprawiane przez sztuczną inteligencję
– Dodano drzewa w lesie Silverrun
– Niemieckie tablice rejestracyjne
– Zmieniono teksturę limonki
– Dodano pomoc w grze, należy ją dostosować i można ją rozszerzyć
– Dodano nowe owoce do karmy
– łąkę dekoracyjną do malowania znajdziesz w edytorze Giants w sekcji decoFoliageUS
– szablony powstały we współpracy z Agencją Rolniczą i są optymalnie przygotowane pod kątem przyszłych projektów
Wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy wspierali mnie w tej pracy, a także dla dostawców wykorzystanych prefabrykatów.
DZIENNIK ZMIAN 1.1.0.0
– Dostosowano ulistnienie.
– Dodano nowe tekstury podłoża do malowania, w sumie jest ich teraz 96.
– Dodano kompost jako nawóz, działa zarówno z systemem Precision Farming, jak i bez niego.
– Naprawiono stos wywołań LUA podczas mulczowania.
– Dodano pastwisko dla kóz i silos na kompost jako obiekty do umieszczenia.
– Dodano przykładowy modDesc.xml.
DZIENNIK ZMIAN 1.1.0.1
– Naprawiono warstwę podłogi betonowej na mapie standardowej
– Naprawiono stosy wywołań LUA podczas koszenia aktywnej próchnicy i kwitnącego międzyplonu
– Naprawiono premię nawozową dla gorczycy w przypadku ściółkowania przed wymieszaniem
– Dostosowanie do patcha 1.14 i DLC Highlands Fishing
Jeśli masz jakieś pytania, prośby lub sugestie, skontaktuj się z nami za pomocą baneru poniżej.
Autor:[Weekend Farmers]
