System upraw rzędowych v1.0.0.1





System upraw rzędowych v1.0.0.1
Wersja 1.0.0.1 Stabilna
Dodaje do gry funkcję prawdziwego sadzenia rzędowego, co otwiera nowe możliwości pracy z uprawami w grze.
Ważne uwagi:
To zupełnie inny system niż stary RCR i nie są one ze sobą kompatybilne. Stary RCR był głównie obejściem XML, a to jest w rzeczywistości zaprogramowane w grze. Jedyne, co się nie zmieniło, to wygląd i część procesu przygotowania mapy.
Do korzystania z tego systemu nie potrzebujesz specjalnej sadzarki. W rzeczywistości stare sadzarki RCR w ogóle nie będą dobrze współpracować z tym systemem, co spowoduje, że niektóre funkcje nie będą działać tak dobrze, jak powinny, a wydajność będzie niska. Każda sadzarka z obszarami roboczymi zgodnymi z wytycznymi dla sadzarek waniliowych, a także same sadzarki waniliowe, powinny działać z tym systemem bez żadnych prac przygotowawczych.
Ten system wymaga pewnych prac przygotowawczych nad mapą, aby działać. Proces jest w zasadzie bardzo podobny do konfiguracji mapy dla starego systemu RCR. Możesz obejrzeć samouczek, również w tej kolekcji, lub skorzystać z instrukcji zawartych w prefabrykowanym pliku konfiguracji systemu upraw rzędowych. Ten proces nie jest przeznaczony dla osób początkujących w modowaniu.
System jest przeznaczony do map o normalnym rozmiarze lub „1X”. Mimo to dokładam wszelkich starań, aby system działał również na większych mapach. Powodem, dla którego obsługa większych map jest trudniejsza, jest większy rozmiar pikseli na tych mapach. Na przykład, jeden piksel na mapie 4X odpowiada 4 pikselom mapy normalnej. Z tego powodu mapy 4X i większe mają tendencję do tworzenia bardziej blokowych rzędów, szczególnie w niższych fazach wzrostu lub podczas oglądania z powietrza.
Cechy:
Tworzy „prawdziwe” rzędy w grze, a nie symulowane. Vanilla maluje cały obszar uprawą i symuluje rzędy jedynie poprzez umieszczanie wizualnej roślinności w określonych odstępach nad jednolitym, pomalowanym obszarem. Ten system tworzy rzeczywiste rzędy upraw, umożliwiając więcej kątów i czynności między rzędami.
Umożliwia różne odstępy poprzez (opcjonalnie) ustawienie sadzarek z różnymi opcjami odstępu. Sadzenie w ciasnych odstępach niż te zarejestrowane na mapie spowoduje większe zużycie/plon nasion. Sadzenie w luźniejszych odstępach niż te zarejestrowane na mapie przyniesie odwrotny efekt.
Dodano funkcję wyłączania rzędów do większości sadzarek w grze. Eliminuje to „nakładanie się” podczas sadzenia. Tę konfigurację można kupić w sklepie. Sadzarki z włączoną funkcją wyłączania rzędów można również włączać i wyłączać za pomocą prawego klawisza Shift + R. Podobnie jak w przypadku wszystkich skrótów klawiszowych, skrót klawiszowy do włączania i wyłączania rzędów można zmienić.
Umożliwia sadzenie bezorkowe bez usuwania ścierniska. Ludzie stosują to również do „podwójnego plonowania” na polach, gdzie sadzą rośliny między rzędami innych roślin.
Chociaż niektóre zmiany wymagane do działania RCS zwiększają zużycie pamięci, system został zoptymalizowany tak, aby działał znacznie szybciej niż stara wersja XML RCR. Większość komputerów średniej klasy powinna działać z minimalnym spadkiem wydajności. Osobiście widzę bardzo niewielką różnicę w wydajności między standardowym siewem a siewem RCS.
Ten system posiada wbudowane „walidatory”, które sprawdzą mapę i ustawienia, aby upewnić się, że wszystko jest zainstalowane i działa poprawnie. Wszelkie problemy zostaną wyświetlone w wyskakującym okienku informacyjnym po uruchomieniu gry. Problemy te muszą zostać rozwiązane, aby system działał prawidłowo.
Mapy/strony zgodne z RCS:
Mapowanie Delty Południowej
Gagefield
Będę dodawał więcej linków, gdy dowiem się więcej o mapach korzystających z tego systemu.
Aby uzyskać więcej informacji, wsparcia lub aktualizacji, rozważ dołączenie do Patreona. Znajdziesz tam najnowszą wersję wszystkich informacji. Dziękujemy.
ThundRFS
