Synchronizacja w czasie rzeczywistym V1.0.1.0
Synchronizacja w czasie rzeczywistym V1.0.1.0
Mod „Real-Time Synchronization” pozwala na synchronizację czasu w grze z czasem rzeczywistym, w tym opcję ustawienia przesunięcia. Synchronizacja zawsze opiera się na czasie UTC, więc pamiętaj o uwzględnieniu tego podczas ustawiania przesunięcia.
Przykład:
Aktualna godzina: 13:00 (Strefa czasowa UTC+1), co odpowiada godzinie 12:00 UTC
Przesunięcie: -2
Docelowy czas gry wyniesie wtedy 10:00
Prędkość gry automatycznie się dostosuje (szybciej lub wolniej), aby zsynchronizować czas. Po zakończeniu synchronizacji skala czasu zostanie zresetowana do 1.
Sterownica:
„rtsEnable”: Aktywuje synchronizację czasu.
„rtsDisable”: Dezaktywuje synchronizację czasu.
„rtsOffset <numHoursOffset>”: Ustawia przesunięcie w godzinach. Wprowadź liczbę godzin jako liczbę całkowitą, np. rtsOffset -5.
Wersja 1.0.1 LS25 v 1.3.0
LS25 w wersji 1.3.0
wagisin