Środowisko + colorGrading + ReShade V1.0
![](https://farmingsimulator22mods.pl/wp-content/uploads/2021/12/srodowisko-colorgrading-reshade-v1-0.jpg)
![FS22 Inne](https://farmingsimulator22mods.pl/wp-content/uploads/2024/10/fs22-thub.png)
![](https://farmingsimulator22mods.pl/wp-content/uploads/2021/12/srodowisko-colorgrading-reshade-v1-0-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator22mods.pl/wp-content/uploads/2021/12/srodowisko-colorgrading-reshade-v1-0-1-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator22mods.pl/wp-content/uploads/2021/12/srodowisko-colorgrading-reshade-v1-0-2-150x150.jpg)
Środowisko + colorGrading + ReShade V1.0
Rozpakuj plik do folderu.
1. Przykład lokalizacji oświetlenia dla mapy francuskiej:
X:SteamsteamappscommonFarming Simulator 22datamapsmapFR
W tym folderze powinieneś mieć plik o nazwie environment.xml, otwórz go i wyszukaj wiersze, które chcesz zmienić:
Ekspozycja auto
podstawowyPozaziemskiKolor
Skopiuj wiersze z pliku tekstowego „environment” do pliku environment.xml, gdzie znajduje się twoja mapa. Patrz wyżej.
2. Skopiuj zawartość folderu „colorGrading” do tej samej lokalizacji:
X:SteamsteamappscommonFarming Simulator 22datamapsmapFR
(Podczas kopiowania zastąp stare pliki)
3. Robisz to samo dla pozostałych oryginalnych map.
Autor:-