Specjalizacja automatycznego ładowania palet v1.8.7.1

FS22 Inne

Specjalizacja automatycznego ładowania palet v1.8.7.1

Podstawowy mod do używania modów ze specjalizacją automatycznego ładowania palet
Przykład wykorzystania we własnym modzie znajdziesz w Strautmann SEK 802 Pallet Autoload.

Obecnie obsługiwane ze standardowej gry:
Standardowe europalety
Zbiorniki cieczy
Palety Big Bag
Okrągłe bele
Bele kwadratowe 120/180/220/240
Duże torby

Można użyć palet z następujących modów:
Pakiet Premium Palety I Torby
Fabryka Frytek HoT
Dodatkowo wszystkie europalety, które zbudowane są na zasadzie podstawowych palet zabawowych.

Operacja:
Aktywuj ładowanie za pomocą [B], a następnie podjedź obok palety lub beli, aby ją załadować.
Upewnij się, że wybrałeś właściwy ładunek.
Palety lub bele będą wówczas leżały na obszarze załadunku tak, jakby były ładowane ręcznie.
Nie zapomnij zapiąć pasków, w przeciwnym razie będą się ślizgać.
Możesz wybrać stronę rozładunku za pomocą [U] i rozładunek za pomocą [I].
Ładowanie wyłącza się automatycznie, gdy nie ma już miejsca na ładowanie.
Możesz go również wyłączyć samodzielnie za pomocą przycisku [B].

Instrukcje dotyczące wbudowania i pomoc znajdziesz na Bitbucket Wiki

V1.8.7.1
Zmieniono nazwę modIcon.dds na icon_mod.dds z powodu zmiany Wytycznych Giants

Wersja 1.8.7.0
– Paleta pomp i węży DLC dodana jako własny ładunek
– Palety Platinum DLC o standardowym rozmiarze europalet FS22 mogą być teraz ładowane również jako takie
– Specjalne rozmiary palet Platinum DLC dodawane jako ładunek własny
– 120 stosów bel można teraz załadować jako 240 bel
– Można teraz ładować kwadratowe bele bawełny (bele z gry podstawowej powodują ostrzeżenia o kłodach za pomocą pasów napinających, po prostu nie mocuj ich pasami napinającymi)
– Waga palety jest teraz poprawnie przywracana podczas rozładunku
– Okrągłe bele są teraz sprawdzane tylko do kwadratu pod kątem miejsca, ponieważ silnik nie może tego zrobić, a samo obracanie obszaru sprawdzania w zależności od kierunku kompasu nie działa

Wersja 1.8.6.0
– Napraw błąd Lua, gdy wyzwalacze nie są poprawne, zgłaszając usunięcie ładującego się obiektu
– Wydłuż wzór ładowania wzdłuż, aby załadować dodatkowy obiekt poprzecznie z tyłu, gdy jest wystarczająco dużo miejsca
– uprościć identyfikację beli, aby uzyskać lepszą kompatybilność z modami
– Dodaj drugie wiązanie, aby przejść wstecz przez listę typów ładowania (domyślnie shift + Y)

V1.8.5.1
– Rozszerzenie wybieralnego obciążenia można teraz wykonać za pomocą modów za pomocą skryptu.
– Poprawiono ikonę moda
– Palety są teraz rozpoznawane również, jeśli nie są bezpośrednio typu „paleta”

V1.8.4.1
– Dodaj ustawienie konfiguracji usePalletWeightReduction, aby zmniejszyć wagę palety podczas załadunku. Wartość domyślna to prawda
– Wyczyszczony dziennik zmian

V1.8.3.1
– lepsze możliwości ładowania stanu dla CP
– Dodano tłumaczenie BR

Wersja 1.8.2.0
– dodano nowe funkcje odczytu stanu beli
– Bele nie są już wyciągane z komory prasowania lub owijarki.

Wersja 1.8.1.0
– Dodano tłumaczenia SV
– Bele bawełny uproszczone w rozpoznawaniu
– Korekta dla bel kwadratowych o małych powierzchniach załadunkowych
— Wyrejestrowanie nasłuchiwania zdarzeń dla konfiguracji innej niż AL w celu poprawy wydajności
– Przesuń obszar rozładunku w menu F1 pokazuje tylko wtedy, gdy widoczne są znaczniki.

Wersja 1.8.0.1
– naprawiono stanowisko rozładunku na serwerze dedykowanym
– Tłumaczenie RU poprawione przez Nagora

Wersja 1.8.0.0
– Optymalizacje kodu i użycie Giants Timer z powodu awarii
– obszar rozładunku można przesuwać (zostanie zresetowany podczas rozładunku)
– Znaczniki są automatycznie wyświetlane podczas przesuwania i wybierania strony i dopiero wtedy można zmienić stronę.
– Znaczniki są automatycznie ukrywane podczas rozładunku
– Blokowanie wyzwalaczy rozładunku pojazdów w obszarze załadunku, aby zredukować skutki uboczne spowodowane błędami w wyzwalaczu gry podstawowej
– Nowy wzór załadunku, jeśli więcej można zmieścić na powierzchni, ładując jeden wzdłuż, a resztę w poprzek
– Dodano 120 kwadratowych bel. Uważaj, nie są bardzo stabilne ze względu na swój rozmiar.
– Zoptymalizowane połączenie z CP
– maxObjects i height mogą być teraz definiowane przez moddera dla każdego obciążenia, jeśli odbiegają od domyślnych

Wersja 1.7.3.0
– Usunięto błąd Lua Trigger spowodowany przez aktualizację 1.4
– Przerobiono spust paska napinającego
– Autoloadery nie mogą już zabierać palet z obszaru załadunku innego autoloadera (wiele przyczep)
– zaimplementowano zdarzenia onAIFieldWorker
– Pasy napinające mają teraz opóźnienie między poluzowaniem a naprężeniem, aby poprawić synchronizację serwera. Na serwerze 1,5 sekundy w trybie dla jednego gracza 0,2 sekundy. Informacje zwrotne na ten temat są mile widziane.
– Upuszczone palety lub palety zdjęte ręcznie nie są teraz ponownie przemieszczane podczas rozładunku
– Automatyczne pasy napinające można teraz aktywować/dezaktywować dla każdego pojazdu za pomocą [lctrl]+[J]. Jest to przechowywane dla każdego pojazdu.
– Zoptymalizowane wyszukiwanie prawidłowego miejsca załadunku poprzez zapamiętywanie nieprawidłowych miejsc załadunku tak długo, jak ładowarka jest aktywna.
– domyślnie dodaj stronę rozładunkową do tyłu dla wszystkich pojazdów. Pozycja może być skonfigurowana przez moddera.
– Zmieniono priorytety przypisania klawiszy, aby ważne wpisy były lepiej widoczne w Pomocy F1.
– Zmieniono aktywację na standard LS dla przyczepy załadowczej [B] i zawsze można ją aktywować.
– Naprawiono tekst strony rozładowywania w F1 na Dedi.
– Obsługa bel Multifruit Pack, w tym. okrągłe bele lawendy (ładowane jako okrągłe bele bawełny)
– Obciążenie można wybrać tylko wtedy, gdy tryb ładowania jest wyłączony

Wersja 1.6.2.0
– Zoptymalizowane zachowanie podczas załadunku bel prostokątnych
– Poprawka dla palety wełnianej
– Możliwość dostępu zewnętrznych modów do utworzonych funkcji
– Wybrany ładunek jest teraz wyświetlany jako dodatkowy tekst w menu pomocy
– Rozmiary palet dostosowane do średnich wartości nowych modów
– Modderzy mogą teraz tworzyć własne palety ładowalne poprzez strukturę folderów. Szczegóły na wiki.
– Modyfikacja komunikacji z Serwerem Dedi w celu poprawy wydajności.
– Tryb załadunku pozostaje teraz aktywny do momentu zapełnienia przyczepy lub jej wyłączenia. Pasy napinające są napinane pomiędzy nimi, jeśli przyczepa je podtrzymuje.
– Schemat pojazdu pokazuje, kiedy ładowanie jest włączone.
– Maksymalna pojemność wyświetlana po wybraniu obciążenia.

Autor:
Achimobil




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!