Skrypt systemu AI-Traffic Light (prefabrykowany) v1.1.0.0





Skrypt systemu AI-Traffic Light (prefabrykowany) v1.1.0.0
Dziennik zmian 1.1.0.0
– Pozostań zielony, dopóki pojazd znajduje się w jednej z blokad ai
– Skróć fazy z 2 do 1 sekundy
Skrypt dla systemu sygnalizacji świetlnej, który reguluje ruch AI, aw przyszłości także ruch AD.
Tylko w kolorze zielonym pojazdy AI jeżdżą.
Zielone fazy można ustawić bezpośrednio na mapie.
Każde przejście może mieć dowolną liczbę faz.
Każda faza ma tyle sygnalizacji świetlnej i świateł, ile potrzebujesz.
Konstrukcję można zobaczyć na przykładzie skrzyżowania i3d.
Przykład ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest przeznaczony do bezpośredniego użycia w Mapach.
Bardziej szczegółowy opis w pliku skryptu.
Sygnalizacja świetlna jest zsynchronizowana w trybie dla wielu graczy.
Achimobil