Silverrun Forest Multifruit Edition v1.1.0.1





Silverrun Forest Multifruit Edition v1.1.0.1
Wersja 1.1.0.1
– ponieważ Silverrun miał specjalny kod w pliku map.xml, najprawdopodobniej dotyczący kopalni rudy żelaza (kod strefy wolnej dla densityHeight), powodował on błąd w działaniu bulks/heighTypes. Dzięki Ferloch za zauważenie, że lucerna/koniczyna nie pozostawia nic na ziemi podczas koszenia (zajęło mi trochę czasu, zanim odkryłem przyczynę błędu – ponieważ nic nie było widoczne w logu). Przeniosłem ten kod do pliku densityHeight.xml, z którego korzysta mój multifruit. Naprawiłem również rzeźnię w starej wersji.
– ponownie zaktualizowano billboard.
Zastrzeżenie:
Po wielu testach i rozważaniach zdecydowałem, że wszystkie moje mapy będą teraz miały dwie wersje:
Poprzednia wersja — ta pozostanie taka jak jest, z dodatkiem modnej cebuli.
Nowa wersja — ta będzie działać tylko z włączonym dodatkiem DLC Highlands Fishing.
Istnieją dwa główne powody tego stanu rzeczy:
Stworzenie pojedynczej wersji kompatybilnej z obydwoma typami posiadaczy FS25 (z DLC i bez) oznaczałoby usunięcie możliwości składowania cebuli w bunkrach.
Bez dodatku DLC elementy cebulowe musiałyby zostać całkowicie usunięte, co również powoduje wiele błędów fabrycznych.
Dlatego na stronie itch.io będą dwa oddzielne linki do pobrania.
Proszę również usunąć „2” z nazwy pliku ZIP, aby można było go wykorzystać w istniejących zapisanych grach.
Nic nie zmieniło się w stosunku do oryginału, wszystkie nowe typy wypełnień i fabryki są obecne (musiałem je dodać do pliku fillTypes.xml i innych plików xml).
Miłej zabawy! Szczegóły dotyczące dodanych elementów znajdziesz w moim projekcie Riverbend Springs Edit lub w projekcie Multifruit Prefab.
Jinkou89 GIANTS Software
