Silverrun Forest Multifruit Edition V1.0.0.3






Silverrun Forest Multifruit Edition V1.0.0.3
Mówią, że jak jesteś głupi, to nikomu o tym nie mów. Ale ja się chwalę.
Zacząłem edycję Silverrun wkrótce po Horsch AgroVation, ale nie mogłem załadować mapy. Dopóki nie sprawdziłem ponownie oryginału. FoliageMultiLayer w oryginale miał 11 6 6, więc gdm, który próbowałem przekonwertować na 12 6 6, nie działał z tym skryptem Pythona. Po kilku godzinach odkryłem, że nie trzeba go konwertować, 11 6 6 wystarczyło do dodania mojego multifruita.
No i proszę. Nic się nie zmieniło w stosunku do oryginału, wszystkie nowe typy wypełnienia i fabryki są już dostępne (musiałem je dodać do pliku fillTypes.xml i innych plików XML).
Miłej zabawy! Szczegóły dotyczące dodanych elementów znajdziesz w moim projekcie Riverbend Springs Edit lub w projekcie Multifruit Prefab.
Wersja 1.0.0.3
– dodano konwerter w pliku fillTypes.xml, aby można było używać dwóch maszyn do zbioru orzeszków ziemnych: tej, która wyciąga orzeszki ziemne z ziemi w pokos: Miac C200 (do tej trzeba wcisnąć CTRL+I, aby faktycznie umieścić orzeszki na ziemi) i kombajnu zbierającego Twin Master Combine (ten wcześniej nie działał).
– dodałem łodygi kukurydzy do bunkra w celu fermentacji na kompost
– usunięto niesezonowy wzrost potrzebnych upraw, aby znów działały jak gra podstawowa podczas gry bez pór roku
– naprawiono niektóre wstępnie ustawione ostrzeżenia dotyczące produkcji i pola, których nie zauważyłem w wersji 3.0.
– zaktualizowano listę darczyńców na billboardzie.
Wymagane mody:
Rozszerzone kombajny do buraków cukrowych i ziemniaków
Maksymalna wysokośćTyp limitu według mapy
Jinkou89, GIANTS Software
