Shader Gloomy HDR V1.0.0.0








Shader Gloomy HDR V1.0.0.0
Moje ustawienia:
– Grafika Ultra.
– Jasność – 1.1
– Ostrość – 1,5
– Umieść plik Gloomy HDR Preset wzdłuż ścieżki – Farming Simulator 25 / X64
– Aby ustawienie działało poprawnie, plik „Environment.xml” należy umieścić z zamiennikiem po drodze – Farming Simulator 25 / Dane / Mapy – Wybierz kategorię karty, na której grasz (Mapas, Mapeu, Mapus) Następnie umieść folder Config z zamiennikiem. (Ale przedtem zrób kopię oryginalnego pliku, na wypadek gdyby Ci się nie spodobał lub zrobił coś źle.)
– Jeśli grasz na karcie mod, możesz znaleźć folder „Config” w archiwum karty i umieścić tam plik z zamiennikiem, aby nie naruszać plików gry.
WAŻNY
– Aby kontynuować odtwarzanie w trybie zachowania z użyciem ustawienia wstępnego, musisz przejść do folderu zapisu i usunąć plik „Environment.xml”, aby zresetować ustawienia środowiska i odczytać je z zastąpionego pliku. Jest to ważne, ponieważ ustawienia nośnika i zastąpionego pliku są zapisywane w zapisie. Nie będzie to działać w przypadku nowego pliku, dlatego ustawienie wstępne będzie się różnić od zrzutów ekranu.
– Po załadowaniu gry przejdź do „sklepu” POST „P” do dowolnej sekcji technologii i wyjdź z niej – jest to konieczne, aby nowy plik środowiskowy został zastosowany. (szczerze mówiąc, w szoku)
Jeżeli coś jest dla Ciebie niejasne, napisz do mnie w komentarzach – postaram się pomóc.
Autor:B1zaro