Seria Steyr Profi v1.4.2.0
Seria Steyr Profi v1.4.2.0
Modele z serii profesjonalnej Steyr należą do najlepszych ciągników na rynku, ponieważ są najbardziej ekonomiczne i mocne.
Dziennik zmian wersji 1.4.2.0: Naprawiono problem z tylnymi błotnikami, inne drobne ulepszenia
Seria składająca się z 4 czterocylindrowych i jednego 6-cylindrowego obejmuje zakres mocy od 115 do 145 KM, w trybie boost do 178 KM.
Ciągniki standardowo wyposażone są w przekładnię ZF Powershift,
Modele 4-cylindrowe są również dostępne z bezstopniową przekładnią CVT.
Silniki:
Turbodoładowana 4-cylindrowa jednostka firmy FPT z bezpośrednim wtryskiem Common Rail,
Maksymalne osiągi w trybie boost wynoszące 145–175 KM i pojemność skokowa 4,5 l
Turbodoładowana 6-cylindrowa jednostka FPT o pojemności 6,7 l z bezpośrednim wtryskiem Common Rail,
Maksymalna moc w trybie boost wynosząca 178 KM i moment obrotowy większy o 11 procent
Przenoszenie:
W pełni zsynchronizowana skrzynia biegów Powershift z 24 biegami do przodu i do tyłu, rozdzielonymi na 3 grupy,
Prędkość maksymalna 50 km/h przy zmniejszonej prędkości lub 53 km/h przy maksymalnej prędkości
bezstopniowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów o zakresie prędkości 1-52 km/h,
Bezproblemowa przyczepność silnika do kół
Konfiguracje:
Moc silnika (145KM, 155KM, 165KM, 175KM)
Opony (standardowe, szerokie 1, szerokie 2, wąskie podwójne z tyłu, podwójne z tyłu, opony bliźniacze)
Łańcuchy śniegowe do Trelleborga, Nokian (przód, wszystkie koła)
Możliwość wyboru koloru (czerwony, pomarańczowy, czarny)
Konsola ładowacza czołowego (Quicke lub Hauer)
Cena podstawowa: 100 000 € – 120 000 €
Wielkie dzięki dla Giants (model podstawowy z LS19) i King-Modding (łańcuchy śniegowe z LS19).
Giants, Mühlviertel Modding