Sad owocowy v2.2.2.1
Sad owocowy v2.2.2.1
Są to realistyczne wersje sadów owocowych, również z osobnymi drzewami do niestandardowego sadu. Będzie miał dwa warianty: normalny i śródziemnomorski, a wszystkie drzewa będą dostępne do umieszczenia osobno.
V2.2.2.1
Naprawiono palety do kupienia dzięki [PolyCount] Taz; mają teraz poprawną kolizję i wagę, jest to również poprawka do produkcji pustych palet (aktualizacja wkrótce, odnowiona), ponieważ gra była zagmatwana i generowała nieskończoną liczbę palet. Również cena obniżona do 1500 i przy zakupie ośmiu zapłacimy tylko 10500 zamiast 12 tys. Aktualizacje nadchodzą do wszystkich produkcji, które mają palety do kupienia; paczkę też zaktualizuję, ale później, bo dodaję do niej nowe rzeczy.
Przepraszamy za brakujące linki; pomyłka z mojej strony i nieporozumienie ze strony, prowadzą do tej publikacji bez linków…
Potrzebny mod Production Revamp.
Przepisy wykorzystują wodę, a jeśli dodasz wapno, kompost lub/i obornik, nawozy stałe i puste palety (ostatnią można kupić w sklepie lub wyprodukować w moim tartaku platyna; inne puste palety mogą działać) otrzymasz zwiększona moc wyjściowa.
Receptury są takie same dla poszczególnych drzew, ale ze zwiększoną produkcją w sadach.
Produkcja będzie zależała od mocy słońca (wolna noc, kiedy jest bardzo słonecznie produkcja będzie najlepsza), temperatury (jeśli jest zimno, będzie produkować mniej) i przestanie działać w miesiącach zimowych.
Będzie działać bez kompostu lub pustych palet, jeśli mapa nie ma tego typu wypełnienia (tylko niektóre ostrzeżenia w dzienniku).
Punkt sprzedaży nie jest potrzebny, będzie sprzedawany w tym samym miejscu, co truskawki z gry podstawowej.
Kiedy nowe drzewa będą gotowe, stare zostaną zastąpione, ale produkcja i przedmioty do rozstawienia pozostaną takie same.
Jinkou89 Black_Dragon23