Rzeźnik v1.0.0.6






Rzeźnik v1.0.0.6
W sklepie mięsnym krowy, świnie, owce, kurczaki i konie są przetwarzane na mięso.
W wersji 1.0.0.6 zmodyfikowałem nieco przegląd produkcji, lista się skróciła, WSZYSTKIE funkcje zostały zachowane.
Zanim mod zostanie zastąpiony w folderze mod, WEJŚCIA MUSZĄ być PUSTE, tj. przed wymianą uruchom produkcję z pustymi wartościami.
Wszystkie wejścia zostały ponownie zarejestrowane w celu skrócenia listy.
W przeciwnym razie ilości wejść można zapisać w Dokumentach/Moich grach/FarmingSimulator2022/savegame/placeables.zip.
Dziękujemy za liczne pobrania!
Za pomocą transporterów zwierząt produkcja może być obsługiwana za pośrednictwem AnimalTrigger.
Ta funkcja została dodana w ramach modernizacji produkcji.
Modernizacja produkcji jest absolutnie konieczna.
Dostarczone zwierzęta są konwertowane na nowy typ wypełnienia i zapisywane w produkcji.
Krowy, świnie, owce, kurczaki i konie mogą być przetwarzane tylko wtedy, gdy są w ponad 75% zdrowe i starsze niż 6 miesięcy.
Ponadto sklep mięsny jest otwarty tylko od 7:00 do 19:00
– Cena: 179 000 euro
– Codzienne utrzymanie: 179 €
– Cykle na godzinę: 1
– Koszt: 17 € za godzinę
Switty003