RZECZYWISTE CYFRY V1.0.0.2
RZECZYWISTE CYFRY V1.0.0.2
Ten mod ma dwa główne cele:
Aby zdefiniować środowisko gry naśladujące prawdziwe rolnictwo.
Aby umożliwić graczom indywidualizację gry za pomocą prostego edytora.
Wersja 1.0.0.2
Dodano skrypt RealNumbersTreeLogPrices.lua do dostosowania cen kłód drewna.
Wersja 1.0.0.1
Naprawiono skalowanie cen przy zakupie wielu bel, worków typu bigbag i palet typu bigbag.
Wersja 1.0.0.0
Potraktuj to jako wersję beta. Testowanie było bardzo rzadkie.
Graj na poziomie ekonomicznym TRUDNO!!
Ten mod jest bardzo przeskalowany w porównaniu do oryginalnego modu do FS19. Wersja FS22 zawiera następujące skrypty:
RealNumbersFieldPrices.lua : (naciśnij lAlt-rf, aby uzyskać listę pól i inne informacje)
Skorygowane ceny gruntów rolnych
Definiuje część gruntów rolnych jako dzierżawionych po obniżonych kosztach (można wyłączyć)
RealNumbersFillTypes.lua:
Skorygowana cena za litr (tylko typy wypełnienia, nie budynki lub sprzęt)
RealNumbersFruitTypes.lua
Regulowany plon, plon w pryzmie i użycie nasion (domyślnie brak skali)
RealNumbersStorePrices.lua:
Regulowane ceny na bele, bigbagi, bigbagpalety i palety
RealNumbersLeasing.lua:
Regulowany koszt leasingu sprzętu (domyślnie: stały dzienny ułamek wartości handlowej)
RealNumberContractRewards.lua:
Dostosowane nagrody za misje
RealNumbersSellingStations.lua
Zmniejszona różnica cen między punktami sellPoint
Jeszcze do zrobienia: obniż pensje pomocników.
Każdy skrypt jest niezależny. Wszystkie skrypty, z wyjątkiem RealNumbersFieldPrices.lua, można zakomentować w modDesc.xml.
Istnieje tylko jedna uniwersalna wersja moda. Użytkownicy modów w różnych częściach świata mogą potrzebować dostosować skalowanie cen w każdym skrypcie, aby dopasować poziomy cen w swojej części świata.
W wersji FS19 dla każdego elementu zdefiniowano unikalny zestaw wartości parametrów. Nie mam czasu na powtórzenie tego szczegółowego podejścia w FS22. W wersji FS22 elementy są skalowane w dużych grupach. Np. wszystkie typy fillType są skalowane według tego samego numeru.
Ten mod nie został napisany dla trybu wieloosobowego. Nie był też testowany w trybie wieloosobowym.
Model: Kaj-Aage Henneberg
Script: Kaj-Aage Henneberg
Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg
Testing: Kaj-Aage Henneberg