Rozszerzenie pamięci masowej obiektów w wersji 1.0.0.0








Rozszerzenie pamięci masowej obiektów w wersji 1.0.0.0
Rozszerzenie systemu 'Object Storage' z podstawowej gry, które przywraca niektóre funkcje dostępne w oryginalnym modzie 'Object Storage' (FS17 – FS22).
Oprócz udoskonalenia istniejących funkcji, użytkownicy mają teraz także możliwość dostosowywania konfiguracji budynków, dzięki czemu mogą grać po swojemu.
Menu globalne:
Nowa zakładka jest teraz częścią menu w grze, umożliwiającą łatwe przeglądanie i tworzenie wszystkich przechowywanych obiektów.
Niektóre opcje menu można dostosować na ekranie „Ustawienia ogólne”.
Konfiguracja – Wyzwalacz wejściowy:
Teraz można wyłączyć każdy wyzwalacz wejściowy budynku, co pomaga uniknąć niechcianej dostawy obiektów.
Konfiguracja – Pojemność:
Masz budynek, który przechowuje zbyt wiele obiektów, jak na realistyczną rozgrywkę, a może po prostu potrzebujesz trochę więcej miejsca? Teraz możesz łatwo dostosować pojemność swoich budynków magazynowych do liczby, która Ci odpowiada.
Konfiguracja – Typy obiektów:
Chcesz ograniczyć budynek tylko do bel lub palet? To już nie problem, wystarczy wybrać typ obiektu, który chcesz przechowywać.
Ulepszenie – Bele pakowane:
Budynki do przechowywania obiektów teraz w pełni obsługują spakowane bele, umożliwiając ich rozcięcie po wyjęciu z magazynu.
Ulepszenie – Fermentujące bele:
Fermentujące bele są teraz prawidłowo grupowane w menu, oknie dialogowym i okienku informacyjnym po zakończeniu fermentacji, bez konieczności ponownego uruchamiania gry.
Ulepszenie – Kolory beli w trybie wieloosobowym:
Kolory bel są teraz synchronizowane w grach wieloosobowych, zamiast domyślnego białego. Aby ograniczyć niepotrzebne obciążenie sieci, bele o tym samym rodzaju wypełnienia i rozmiarze będą miały kolor pierwszej beli dodanej do magazynu, podobnie jak w grze jednoosobowej.
NOTATKA:
Planowane są kolejne aktualizacje, które będą zawierać dodatkowe opcje modyfikacji. Będą one udostępniane po ich ukończeniu.
GtX
