Rozpakuj Ten Plik Wersja v2.0.0.0
Rozpakuj Ten Plik Wersja v2.0.0.0
Witamy na mapie „Rolnik sam w dolinie”
V2.0.0.0
– Naprawiono konflikt pomiędzy AnimalSawner i Rockstars Mod (dodatkowe ustawienia gry).
– Dodałem dodatkowy budynek do grywalnej farmy. Jest to budynek z kurczakami z LeoLeo zawartymi w pakiecie kart. Nie zapomnij dodać wszystkiego
mody dostarczone w pakiecie z mapą.
– Poprawiłem stopnie pól, bo były na poziomie 0°, a powinny wynosić -90°. Teraz zostały naprawione.
– Potrzebny jest nowy zapis, ponieważ początkowa ekonomia została nieco przebudowana i dodałem nowy budynek LeoLeo.
– Wręcz przeciwnie, jeden z komentarzy był taki, że ciemne tekstury tła nie działają, a ponieważ pakiet nie zawiera ciemnych tekstur tła, są
tylko tekstury ciemnego drzewa i pokruszona słoma, wszystkie pliki musisz zastąpić w głównym folderze gry, a nie na mapie czy dokumentach.
– Dodałem także tak zwany nierówny teren do wszystkich dróg, gospodarstw i centrów handlowych. Jedynym problemem jest to, że możesz mieć problem
umieszczaj budynki lub inne obiekty na farmie, ale jest na to rozwiązanie: rozpakuj mapę w edytorze Giants i usuń ją podczas transformacji Farma 1. Transformacja zwana
Bumpy_road i Bumpy_farm_1 lub umieść je na mapie, zmień wartość Y na -100 lub więcej i uporządkuj mapę. Zrobiłem to tylko dlatego, że chciałem, żeby traktor podskoczył
jak na polach i nie turlało się jak po stole.
– Na ulicy są dwie fontanny, gdzie można za darmo napić się wody.
– A wszystkie stacje skupujące nasiona, wapno, opryski, nawozy i olej napędowy zmieniły prędkość napełniania na 2 na sekundę, więc zmieniaj powoli, jeśli chcesz – w archiwum jest trochę kart w zakładce „Przedmioty/Przedmioty do umieszczenia” i odpowiedni XML plik. Wyszukaj termin: fillLitersPerSecond.
– Mała mapa z fikcyjnym regionem. Nadaje się do małych maszyn o mocy do 80 KM. Idealny do komputerów o małej mocy obliczeniowej.
– 33 pola + 1 łąka
– 48 gruntów rolnych
– 1 grywalna farma
– 8 zakupów
– 6 stanowisk zakupowych. (Woda, wapno, nawóz, nasiona, opryski, paliwo)
– Wodę można napełniać z 2 studni znajdujących się przy drodze. Jest wolne.
– U sąsiada jest duża połać wapna.
– Diesel i opryskiwacze też stoją na podwórku sąsiada. Diesel = niebieskie beczki, spray = kwadratowe Mausery.
– Nasiona i nawozy są u sąsiada, są odpowiednie palety.
– Dodatkowe mody zawarte w pakiecie map.
– W pakiecie znajdują się również dodatkowe ciemniejsze tekstury i pokruszony zarost, musisz je dodać samodzielnie.
– Na farmie nie ma bramy ani bramy, bo nie wiedziałem jak ją dodać, więc trzeba ją zbudować z poziomu gry.
Odpowiednia brama i furtka ze zrzutu ekranu znajdują się w pakiecie z mapą. Portal i licznik są poprawnie edytowane.
– Brak błędów w LOG
– Wszystkie mody zostały pobrane z ModHub + Dodałem własne modyfikacje zakupowe. Możesz je usunąć z karty według własnego uznania.
– U mnie log nie pokazuje żadnych błędów, ale u Ciebie może się to różnić w zależności od tego, jakich ulepszeń używasz, więc nie obwiniaj mnie za błędy.
Wszystkie mody potrzebne do tej mapy znajdują się w tym pakiecie. Wystarczy przeczytać instrukcję i użyć głowy.
– Minimapa jest tylko szara, bo nie chciało mi się jej tworzyć, a po drugie, przy tak małej mapie w zasadzie nie jest potrzebna.
– Na mapie nie uwzględniono kultur, które w Polsce nie istnieją. Np.: bawełna, sorgo itp.…
Wersja V2 zawiera:
– Naprawiono konflikt AnimalSpawner z modem Rockstar (Dodatkowe ustawienia gry).
– Dodałem dodatkowy budynek do grywalnej farmy. Jest to budynek z kurczakami od LeoLeo, który jest zawarty w pakiecie kart, nie zapomnij dodać wszystkiego
mody zawarte w pakiecie z mapą.
– Poprawiłem stopnie pól, bo były na poziomie 0°, a powinny wynosić -90°. Teraz zostały naprawione.
– Potrzebny jest nowy zapis, ponieważ ekonomia początkowa została nieco przebudowana i dodałem ten nowy budynek LeoLeo.
– Wręcz przeciwnie, jeden z komentarzy był taki, że ciemne tekstury tła nie działają, a ponieważ w pakiecie nie ma ciemnych tekstur tła, są
tylko tekstury ciemnych drzew i pokruszona strzecha, wszystkie pliki, które musisz zastąpić w głównym folderze gry, a nie na mapie czy dokumentach.
– Dodałem też tak zwane nierówne podłoże do wszystkich dróg, gospodarstw rolnych i centrów handlowych. Jedynym problemem jest to, że możesz mieć problem
umieszczaj budynki lub inne obiekty na farmie, ale jest na to rozwiązanie: rozpakuj mapę w edytorze Giants i usuń ją podczas transformacji Farma 1. Transformacja zwana
wyboista_droga i wyboista_farma_1 lub ustaw je na mapie, zmień wartość Y na -100 lub więcej i uporządkuj mapę. Zrobiłem to tylko dlatego, że chciałem, żeby traktor podskoczył
jak na polach, a nie turlało się jak po stole.
– Przy drodze są dwie studnie, można z nich za darmo napić się wody.
– A wszystkie stacje skupu nasion, wapna, oprysków, nawozów i oleju napędowego zmieniły prędkość napełniania na 2 na sekundę, czyli powoli, jeśli chcesz, zmieniaj – tam w kartach archiwalnych w zakładce przedmioty/miejsca i odpowiednie Plik XML.
Wyszukaj termin: fillLitersPerSecond”.
No cóż, to chyba wszystko, co zostało naprawione i dodane, nie będzie rozbudowy mapy, a jeśli chodzi o miejsce na budowę karczmy, to trzeba sprzedać budynki w grze i ukryć modem za płotem Ukrywacz obiektów mapy lub usuń je w edytorze Giants.
ArturMPL budynkow