Rolnik sam w dolinie Ultimate Map v2.0.0.0
Rolnik sam w dolinie Ultimate Map v2.0.0.0
Rolnik sam w dolinie.
– Autor ArturMPL
– Mała mapa z fikcyjnym regionem. Przystosowany do małych maszyn o mocy do 80 KM. Idealny do komputerów o małej mocy obliczeniowej.
– 33 pola + 1 łąka
– 48 pól uprawnych
– 1 grywalna farma
– 8 zakupów
– 6 Kup stacje. (Woda, wapno, nawozy, nasiona, opryski, paliwo)
– Wodę można napełniać z 2 studni znajdujących się przy drodze. Jest wolne.
– U sąsiada leży duża płyta wapna.
– Diesel i opryskiwacze są również na podwórku sąsiada. Diesel = niebieskie beczki, spray = kwadratowe Mausery.
– Nasiona i nawozy są u drugiego sąsiada, są to odpowiednie palety.
– Dodatkowe mody zawarte w pakiecie map.
– W pakiecie znajdują się również dodatkowe ciemniejsze tekstury i pokruszony zarost, musisz je dodać samodzielnie.
– Na farmie nie ma bramy ani bramy, bo nie wiedziałem jak ją dodać, więc trzeba ją zbudować z poziomu gry.
Odpowiednia brama i furtka ze zrzutu ekranu znajdują się w pakiecie z mapą. Brama i furtka są odpowiednio zmontowane.
– Brak błędów w LOGU
– Wszystkie mody zostały pobrane z ModHub + dodałem modyfikacje zakupowe od siebie. Możesz je usunąć z mapy, jak chcesz.
– U mnie log nie pokazuje żadnych błędów, ale u Ciebie może się to różnić w zależności od tego jakich ulepszeń używasz, więc nie wiń mnie za jakiekolwiek błędy.
Wszystkie mody potrzebne do tej mapy znajdują się w tym pakiecie. Wystarczy przeczytać instrukcję i użyć głowy.
– Mini mapa jest tylko szara, bo nie chciało mi się jej robić, a po drugie, przy tak małej mapie w zasadzie nie jest potrzebna.
– Na mapie nie uwzględniono upraw, których w Polsce nie ma. Np.: bawełna, sorgo itp.…
Miłej gry. Pozdrawiam, autor ArturMPL.
Wersja V2 zawiera:
– Naprawiono błąd AnimalSpawner, który kolidował z modem (Dodatkowe ustawienia gry) od Rockstar.
– Dodałem jeszcze jeden budynek do grywalnej farmy. Jest to budynek z kurczakami od LeoLeo, który znajduje się w pakiecie z mapą, pamiętaj o dodaniu wszystkich modów, które znajdują się w pakiecie z mapą.
– Poprawiłem stopnie pól, ponieważ wynosiły 0°, a powinny wynosić -90°. Teraz zostały poprawione.
– Konieczny jest nowy zapis, ponieważ ekonomia początkowa została nieco przebudowana i dodałem ten nowy budynek od LeoLeo.
– W każdym razie jeden z komentarzy był taki, że tekstury ciemnego podłoża nie działają, a ponieważ w pakiecie nie ma tekstur ciemnego podłoża, są tylko tekstury ciemnego drzewa i pokruszony zarost, wszystkie pliki trzeba zastąpić w głównym folderze gry , a nie na mapie ani w dokumentach.
– Dodałem też tak zwane nierówne podłoże na wszystkich drogach, farmach i centrach handlowych. Jedynym problemem jest to, że możesz mieć problem z umieszczeniem niektórych budynków lub innych obiektów na farmie, ale jest na to rozwiązanie – rozpakuj mapę w Giants Editor i usuń ją w transformacji Farm 1. Przekształć o nazwie wyboista_droga i wyboista_farma_1 lub ustaw je na mapie, zmień wartość w Y na -100 lub większą i uporządkuj mapę. Zrobiłem to tylko dlatego, że chciałem, żeby traktor skakał tak jak po polu, a nie jechał jak po stole.
– Przy drodze są dwie studnie, można z nich bezpłatnie czerpać wodę.
– A wszystkie stacje skupu nasion, wapna, oprysków, nawozów i oleju napędowego zmieniły prędkość napełniania na 2 na sekundę, czyli powoli, jeśli chcesz, zmień ją w mapach archiwalnych w zakładce przedmioty/miejsca i odpowiedni xml. Poszukaj terminu: fillLitersPerSecond”.
No cóż, to chyba wszystko, co zostało poprawione i dodane, mapy nie będzie rozbudowy, a co do miejsca na budowę karczmy, to trzeba sprzedać budynki w grze i ukryć modem za płotem Map Objects Hider z ModHuba, lub usuń je w Edytorze Giants, to wszystko ode mnie i życzę miłej gry. Dodam tylko, że mapę zrobiłem dla siebie i zrobiłem ją na małe maszyny, bo lubię grać na takich maszynach.
Autor:ArturMPL + autorzy budynków z ModHub