Riverview Farm Map v1.1.0.0
Riverview Farm Map v1.1.0.0
Dziennik zmian 1.2.0.0:
Kompatybilny z modami Graze (tylko PC/Mac).
Zaimplementowano środowisko Suchsneak's Relight.
Witamy w Riverview Farm, jest to fikcyjna mapa Wielkiej Brytanii oferująca każdemu graczowi coś do roboty, czy to w leśnictwie, opiece nad zwierzętami, pracach rolnych, czy rozgrywce opartej na produkcji. Możesz sprzedać wszystkie stodoły, szopy, ściany itp. na podwórkach, dzięki czemu możesz dostosować podwórko do własnych upodobań. Większość żywopłotów można przycinać na otwarte pola, co daje możliwość rozszerzenia lub połączenia pól. Wszystkie ściany, płoty i hege nie dające się przeciąć wokół głównej drogi mogą zostać sprzedane, co pozwoli ci otworzyć mapę, aby dopasować ją do swojego stylu gry. Na mapie znajdują się cztery farmy, z których każda oferuje coś innego. Leśnictwo na tej mapie ma swoje unikalne wyzwanie dla tych, którzy lubią oczyszczać duże obszary drzew. Mapa jest gotowa do rolnictwa precyzyjnego.
– 49 pól.
– po jednym z każdego umieszczonego budynku produkcyjnego gry podstawowej.
– Wiele obszarów leśnych oferuje swoje unikalne wyzwania.
– Żywopłoty, które można ciąć, pozwalają na rozszerzenie lub łączenie pól lub po prostu otwarcie pola.
– Mury, płoty i żywopłoty nienadające się do cięcia można sprzedawać z pobocza drogi, pastwisk dla zwierząt i dróg gruntowych.
– Na mapie znajdują się 4 farmy.
– Wiele punktów sprzedaży, dzięki czemu można w nich sprzedawać wszystkie towary, w tym towary fabryczne.
– Przedmioty kolekcjonerskie można znaleźć porozrzucane po mapie.
– mapa jest gotowa do precyzyjnego rolnictwa i wykorzystuje niestandardową mapę gleby.
Dziennik zmian 1.1.0.0:
– Naprawiono kilka latających drzew.
– Wszystkie punkty produkcyjne mają teraz zwiększoną pojemność magazynową, co pozwala na sprzedaż lub dostarczenie do nich dużych ilości produktów.
– Do menu budowy dodano duży kojec dla zwierząt o zwiększonej pojemności dla zwierząt, mleka, gnojowicy i jedzenia.
– Dodano 11 szop w menu budowy gry.
– Do menu budowy dodano kilka rodzajów ścian i żywopłot.
– Naprawiono niepoprawne ustawienie niektórych świateł ulicznych.
– Wdrożono kalendarz wzrostu Disturbed Simulations w Wielkiej Brytanii
– Niektóre pliki xml zostały zaktualizowane, aby korzystać z funkcji wprowadzonych w łatce 1.5, takich jak pojemniki do przechowywania z możliwością przechodzenia do nich.
– Słupki wewnątrz żywopłotów, które będą kolidować, zapobiegnie spadaniu słupka przez mapę po odcięciu (żywopłoty nadal można przebijać, ale zatrzymają bele, palety i kłody przed przechodzeniem przez nie).
– Znak gospodarstwa można teraz wyciąć piłą łańcuchową, aby go usunąć.
– Pamiętaj, że jest to zgodne z zapisem gry.
Cavalier Roy