Regulator wysokości terenu V1.0.0.3








Regulator wysokości terenu V1.0.0.3
Aby mod działał poprawnie, należy ustawić wartość maxHeight="0.7" w pliku „mapEU.i3d” znajdującym się w /Farming Simulator 25/data/maps/mapEU-AS-US lub w pliku zmodyfikowanej mapy.
W pliku „mapEU.i3d” potrzebny jest następujący wiersz:
<DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="75" blendOutDistance="5" maxHeight="0.7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
Poślizg na deszczu – pojazdy tracą przyczepność i mogą wpaść w poślizg na mokrej trawie i błocie.
Głębokie koleiny – ciężki sprzęt pozostawia widoczne ślady, zwłaszcza na miękkiej glebie po deszczu.
Utknięcie w błocie – jazda po mokrej nawierzchni na wąskich oponach zwiększa ryzyko ugrzęźnięcia.
Zmiana oporu – różne nawierzchnie (asfalt, trawa, błoto) wpływają na prowadzenie i zużycie paliwa.
Dynamiczna zmiana parametrów – mod automatycznie reaguje na zmiany pogody i powierzchni.
Wersja 1.0.0.3
– Różne rodzaje opon wywierają różny stopień nacisku na podłoże, co należy wziąć pod uwagę podczas ciężkich prac.
– Usunięto zjawisko ślizgania się na trawie i drogach gruntowych, ponieważ było ono ledwo zauważalne.
– Usunięto aquaplaning.
– Dodano zmiany wizualne na ziemi. Jednak wiąże się to z wadą – zauważysz to podczas pracy z pługiem.
– Kod został nieznacznie przepisany i aby działał poprawnie, prosimy o przeczytanie nagłówka moda.
Erata