Ręczne rozładowywanie v1.0.0.6







Ręczne rozładowywanie v1.0.0.6
Dzięki tej modyfikacji wszystkie pojazdy wyposażone w rurę mają konfigurację, w której możesz zdecydować, czy chcesz, aby rozładunek tego pojazdu odbywał się ręcznie, czy automatycznie.
Rozpocznij przeciążanie/zatrzymaj przeciążanie – klawisz „i” (domyślnie)
Dziennik zmian (1.0.0.6):
– Naprawiono błąd powodujący, że pojazd pozostawał włączony lub włączał się automatycznie, gdy rura rozładowcza znajdowała się nad miejscem rozładunku
– Naprawiono problem, który powodował, że ładowanie gry wieloosobowej blokowało się na poziomie 99%
– Ulepszony i oczyszczony kod
– Usunięto niepotrzebny kod
– zaktualizowano wersję opisu
Aby uzyskać więcej informacji, pełny dziennik zmian, pomoc i zgłosić problemy, odwiedź GitHub.
Autor:VertexFloat