RealLife Numbers v1.0.1.4


RealLife Numbers v1.0.1.4
Wersja 1.0.1.4
1. Wprowadzono kilka drobnych zmian, aby usunąć niektóre błędy lua podczas gry z MaizePlus i PumpsandHoses.
2. Jeśli grasz z MaizePlus, musisz użyć specjalnej wersji pliku xml my_animalTypes.xml. Nazywa się my_animalTypes-maizePlus.xml, ale po umieszczeniu w folderze modSettings/RealLifeNumbers/savegame musisz zmienić jego nazwę na my_animalTypes.xml. Te pliki xml są takie same dla wszystkich krajów.
3. Dzierżawy terenowe w poprzednich wersjach zostały zakończone na początku stycznia z możliwością odnowienia na początku lutego. W tej wersji odnowienie dzierżawy pól jest możliwe od drugiego dnia gry stycznia.
Ten mod ma dwa główne cele:
Aby zdefiniować środowisko gry naśladujące prawdziwe rolnictwo.
Aby umożliwić graczom indywidualizację gry za pomocą prostego edytora.
Ten mod nie został napisany dla trybu wieloosobowego.
Nie był też testowany w trybie wieloosobowym.
Jedna grupa zgłosiła, że używa moda na serwerze w grach wieloosobowych.
Warto więc spróbować.
Graj na trudnym poziomie ekonomicznym.
Model: Kaj-Aage Henneberg Script: Kaj-Aage Henneberg Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg Testing: Kaj-Aage Henneberg