RealLife Numbers v1.0.1.2






RealLife Numbers v1.0.1.2
Wersja 1.0.1.2
RealNumbersCropGrowth.lua: Wprowadzono kilka poprawek błędów, dzięki czemu możliwe jest posiadanie dwóch zimowych cykli upraw.
RealNumbersFieldPrices.lua: Wprowadzono kilka zmian, więc umowy najmu wygasają w styczniu. Koszt najmu stopniowo maleje do stycznia. Nowa umowa najmu może być podpisana od lutego do grudnia.
RealNumberContractRewards.lua: Dodano możliwość wyłączenia niektórych komunikatów ostrzegawczych.
Ten mod ma dwa główne cele:
Aby zdefiniować środowisko gry naśladujące prawdziwe rolnictwo.
Aby umożliwić graczom indywidualizację gry za pomocą prostego edytora.
Ten mod nie został napisany dla trybu wieloosobowego.
Nie był też testowany w trybie wieloosobowym.
Jedna grupa zgłosiła, że używa moda na serwerze w grach wieloosobowych.
Warto więc spróbować.
Graj na trudnym poziomie ekonomicznym.
Model: Kaj-Aage Henneberg Script: Kaj-Aage Henneberg Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg Testing: Kaj-Aage Henneberg