RealLife Numbers v1.0.0.4

FS22 Inne

RealLife Numbers v1.0.0.4

Ten mod ma dwa główne cele:
Aby zdefiniować środowisko gry naśladujące prawdziwe rolnictwo.
Aby umożliwić graczom indywidualizację gry za pomocą prostego edytora.

Wersja 1.0.0.4
Dodano skrypt do skalowania parametrów zwierząt.
Dodano skrypt do drukowania informacji o kalendarzu do pliku dziennika.

Wersja 1.0.0.3
1. RealNumbersStoneScaling.lua: Dodano skrypt do skalowania wielkości kamieni polnych.
W pobranej wersji parametr skalowania rozmiaru jest ustawiony na jeden. Musisz zebrać wszystkie istniejące kamienie polne przed zmianą współczynnika skalowania rozmiaru kamienia. Jeśli zmniejszysz rozmiar, zbieracz kamieni nie rozpozna kamieni o oryginalnym rozmiarze.

W tym przypadku masz dwie możliwości:
Ponownie uprawiaj pole. To usunie stare kamienie i odrodzi nowe.
Ustaw parametr skalowania kamienia z powrotem do poprzedniej wartości i podnieś stare kamienie.

Próbowałem ustawić parametr skalowania na 1/2. Daje to mniejsze, ale widoczne kamienie. Przy bardzo małych współczynnikach skalowania kamienie stają się niewidoczne. Jeśli sprawisz, że rozmiar kamienia będzie bardzo mały, równie dobrze możesz wyłączyć system kamieni.
Współczynnik zużycia sprzętu ustawiony na skalę jako kwadrat skalowania rozmiaru kamienia. Jeśli rozmiar kamienia jest skalowany o 1/2, współczynnik zużycia na sprzęcie jest skalowany o 1/4. Jeśli zwiększysz rozmiar kamienia o 1,41, współczynnik zużycia podwaja się.
Uzysk kamienia podczas zbierania kamienia może być również skalowany. Nie udało mi się jednak dostosować gęstości tarła kamieni.

2. RealNumbersStorePrices.lua: Dodano możliwość ustawienia dailyUpkeep jako wartości procentowej ceny detalicznej. Dla szeregu kategorii przedmiotów zdefiniowano unikalne parametry skalowania.
Wersja 1.0.0.2
Dodano skrypt RealNumbersTreeLogPrices.lua, aby dostosować ceny 19 rodzajów drewna w grze.
Użytkownik moda może dostosować cenę frezowanego drewna do pożądanych poziomów cenowych. Mod następnie oblicza cenę sprzedaży dzienników. Do pliku dziennika drukowana jest tabela.
Aby dostosować opłatę za pomocnika, użyj modu AIcost autorstwa HappyLooser.

Wersja 1.0.0.1
Naprawiono skalowanie cen przy zakupie wielu bel, worków typu bigbag i palet typu bigbag.

Wersja 1.0.0.0
Potraktuj to jako wersję beta. Testowanie było bardzo rzadkie.

Graj na poziomie ekonomicznym TRUDNO!!
Ten mod jest bardzo przeskalowany w porównaniu do oryginalnego modu do FS19.

Wersja FS22 zawiera następujące skrypty:

RealNumbersFieldPrices.lua: (naciśnij lAlt-rf, aby uzyskać listę pól i inne informacje)
Skorygowane ceny gruntów rolnych
Definiuje część gruntów rolnych jako dzierżawionych po obniżonych kosztach (można wyłączyć)

RealNumbersFillTypes.lua:
Skorygowana cena za litr (tylko typy wypełnienia, nie budynki lub sprzęt)

RealNumbersFruitTypes.lua
Regulowany plon, plon w pryzmie i użycie nasion (domyślnie brak skali)

RealNumbersStorePrices.lua:
Regulowane ceny na bele, bigbagi, bigbagpalety i palety

RealNumbersLeasing.lua:
Regulowany koszt leasingu sprzętu (domyślnie: stały dzienny ułamek wartości handlowej)

RealNumberContractRewards.lua:
Dostosowane nagrody za misje

RealNumbersSellingStations.lua
Zmniejszona różnica cen między punktami sellPoint

Jeszcze do zrobienia: obniż pensje pomocników.
Każdy skrypt jest niezależny. Wszystkie skrypty, z wyjątkiem RealNumbersFieldPrices.lua, można zakomentować w modDesc.xml.

Istnieje tylko jedna uniwersalna wersja moda. Użytkownicy modów w różnych częściach świata mogą potrzebować dostosować skalowanie cen w każdym skrypcie, aby dopasować poziomy cen w swojej części świata.
W wersji FS19 dla każdego elementu zdefiniowano unikalny zestaw wartości parametrów. Nie mam czasu na powtórzenie tego szczegółowego podejścia w FS22. W wersji FS22 elementy są skalowane w dużych grupach. Np. wszystkie typy fillType są skalowane według tego samego numeru.

Ten mod nie został napisany dla trybu wieloosobowego. Nie był też testowany w trybie wieloosobowym.

Autor:
Model: Kaj-Aage Henneberg Texture: Script: Kaj-Aage Henneberg Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg Testing: Kaj-Aage Henneberg




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!